Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی خبر ورود مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سازمان انرژی اتمی رفته و در اعتراض به ورود وی به کشور اعتراض کردند. 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیروز، «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با استقبال «بهروز کمالوندی»، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران و «کاظم غریب آبادی»، نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این خبر، امروز دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سازمان انرژی اتمی رفته و در اعتراض به ورود وی به کشور اعتراض کردند. 

 

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود: سکوت مجوز تروهای بعدی است، به عدم واکنش سازمان انرژی اتمی ایران نسبت به جنایتی که درباره شهید فخری زاده رخ داد، واکنش نشان دادند و با در دست گرفتن عکس هایی از شهید فخری زاده خواهان اخراج بازرسان جاسوس شدند. 

همچنین دانشجویان با سردادن شعارهایی با عنوان «بازرسان جاسوس اخراج باید گردند»، خواهان خروج هرچه زودتر آن‌ها از کشور شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آنها با سردادن شعار «آژانس پر مدعا بازیچه آمریکا، آژانس پرمدعا قاتل ملت ما»، به وضعیت نابسامانی که در آژانس انرژی هسته‌ای وجود دارد، اشاره کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      .همچنین دانشجویان با سر دادن شعار «خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت»  به عملکرد برخی مسئولان اعتراض کردند   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   .دانشجویان نیز با سردادن شعار «ترامپ، بایدن، اوباما   قاتل ملت ما " گفتند که تفاوتی میان دشمنان همیشگی ملت ایران قائل نیستند   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     :در این تجمع علی ریاحی‌پور، مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت

این همه استقبال از رئیس کل آژانس بین‌المللی اتمی برای چیست و آقایان دولتی چه اهدافی را دنبال می کنند. مطالبه مهم از مجلس شورای اسلامی این است که قانون را که خودتان وضع کردید، اجرا کنید و بر روی دولت فشار آورید. دولت موظف است به صورت واقعی و عینی به این قانون عمل کند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آژانس بین المللی اتمی بارها بر سر مسائل مختلف به ایران خرده گرفته است؛ اما به خاطر نقض تعهدات و مسائل هسته‌ای، یک بار نیز به آمریکا خورده نگرفته است. یک بار در برابر شهادت و کشتار دانشمندان هسته‌ای ایران موضع نگرفته است. مطالبه ما خروج از جنازه متعفن و بدبوی برجام است که از سال ۹۲ این فرزند ناقص الخلقه به وجود آمد و بوی بد آن حال ملت را بد می‌کند. شرکت ما لغو تمامی تحریم ها و راستی آزمایی آمریکایی هاست

  صادق شهبازی، ادوار جنبش دانشجویی، در جمع دانشجویان حضور یافت و گفت: اینکه برای اصلاح اقتصادی تصمیم جدی گرفته نمی‌شود، حاصل این تعاملات بیجا با آمریکا و اروپا و آژانس است. خسارات محض برجام تمام شده است، سهم ما هم تمام شده. دیگر نمی‌نشینیم و تحمل نمی‌کنیم. خصوصا وقتی رهبری وارد صحنه شده، دیگر ساکت نمی‌نشینیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آژانس انرژی اتمی تجمع دانشجویی شهید فخری زاده آژانس بین المللی انرژی اتمی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کل آژانس بین المللی سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به  نقل از شبکه تلویزیون الجزیره، چندین دهه است که ایالات متحده مانند این روزها شاهد تظاهرات دانشجویان نبوده است. نقطه های قرمزی که روی نقشه مشخص شده، آندسته از دانشگاه های آمریکا است که پلیس به آن ها حمله ور شده و تعدادی از دانشجویان و اساتید را بازداشت کرده است اما نقاط زردی که روی نقشه روشن شده، مربوط به دانشگاه هایی است که شاهد اعتراضات بوده اما موردی از برخورد خشن پلیس در آن ها ثبت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این تظاهرات بی سابقه به منظور اعلام همبستگی با مسئله فلسطین به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده در سراسر آمریکا راه یافته است اما تظاهرات در برخی از این دانشگاه ها قوی تر و تاثیرگذار تر بود.

دانشگاه اوهایو در ایالت اوهایو در شرق آمریکا شاهد یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده بود و تعدادی از این دانشجویان بازداشت شدند.

دانشگاه جرج واشنگتن: در نیویورک محوطه دانشگاه جرج واشنگتن مملو از چادرهایی بود که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آن ها را نصب کردند. به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نشد.

دانشگاه مینه سوتا: در شمال ایالات متحده دانشجویان دانشگاه مینه سوتا به تظاهرات حمایت از فلسطین ملحق شدند و توقف نسل کشی را خواستار شدند.

دانشگاه کالمر: در ایالت تگزاس دانشجویان دانشگاه کالمر به تظاهرات ادامه دادند. این دانشگاه شاهد بازداشت هایی بود که باعث نشد دانشجویان دیگر تظاهرات را از سر نگیرند.

دانشگاه آتلانتا: در دانشگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خشونت شدید بود. نیروهای امنیتی تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی را بازداشت کردند اما این بازداشت ها تظاهرات و خیزش اعتراضی را در این دانشگاه متوقف نکرد.

دانشگاه کلمبیا: مهمترین دانشگاهی که شاهد تظاهرات دانشجویی بود و در این تظاهرات پیشرو بود، دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه شب و روز به برگزاری تظاهرات ادامه می دهند و بازداشت ها سبب نشده است به تظاهرات ادامه ندهند.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود