Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:48:24 GMT

نظر هیات دولت درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۰۵۸۰

نظر هیات دولت درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور برگزار شد، موضوع تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال مطرح شد که در گزارش این جلسه آمده است: «هیات وزیران با توجه به ماهیت غیردولتی و غیرعمومی فدراسیون فوتبال و نظر به اینکه فدراسیون مزبور، فدراسیون حرفه‌ای است، تهیه و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانسته و آن را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بعد از چندین سال کشمکش طی ماه‌های گذشته از سوی فیفا و سپس مجمع عمومی این فدراسیون تصویب شد، اما به علت تغییر ماهیت این فدراسیون در بند یک اساسنامه، فیفا یک سال به فدراسیون فوتبال مهلت داده تا از طریق رایزنی با دولت و مجلس، تغییرات ماهیتی این فدراسیون را به تصویب نهاد‌های قانون گذاری در ایران برساند.

طبق بند یک اساسنامه، فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد‌های مستقل، غیرانتفاعی، غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی شناخته شده است که این موضوع طبق قوانین جاری کشور و مصوب مجلس شورای اسلامی، دارای اشکالات قانونی است و به همین دلیل فیفا ضرب الاجل یک ساله برای حل و فصل مشکلات قانونی این موضوع در نظر گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه هیات دولت اساسنامه فدراسیون فوتبال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی