Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا ظهر امروز (دوشنبه - 4 اسفندماه) برگزار و در نهایت تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه آنلاین شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رییس، سیدمحمد پولادگر نایب رییس و دیگر اعضا ظهر امروز (دوشنبه - 4 اسفندماه) برگزار و در نهایت تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا که پیش از این قرار بود 24 تا 26 اردیبهشت ماه 1400 به میزبانی اردن برگزار شود، به تاریخ 31 اردیبهشت تا 2 خرداد 1400 (21 تا 23 می 2021) موکول شد.

مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی مردان و زنان نیز که طبق تقویم اعلامی می‌بایست در تاریخ 30 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه 1400 (19 تا 23 آوریل) در لبنان برگزار می‌شد به تعویق افتاد و در ژوئن 2021 (خرداد - تیر 1400) انجام می‌شود.

همچنین چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در قاره آسیا به میزبانی فلسطین در نوامبر (آبان - آذر 1400) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات کسب سهمیه المپیک قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک