Web Analytics Made Easy - Statcounter

حميدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور  در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطع شدن آب تمامی ادارات اهواز گفت: ما در شهر اهواز ۴ تصفیه خانه داریم که تصفیه خانه شماره دو این استان بیش از ۶۵ درصد اهواز را تامین آب می‌کند.

او ادامه داد: از حدود یک ماه پیش برنامه تعمیرات پیشگیرانه در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه شب گذشته یکی از شیر‌های متصل به پمپ شماره ۶ تصفیه خانه دچار نشت آب شد و آب به محوطه ایستگاه پمپاژ، نشت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

آبرسانی به ۱۲۵۰ روستای کشور در سال ۹۹

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی شرکت آب و فاضلاب اهواز از زمان بروز مشکل در حال رفع این مشکل هستند تا هرچه سریعتر این نشتی آب برطرف شود.

جانباز در پایان بیان کرد: پیش بینی ما این است تا امشب این مشکل قطعی آب برطرف و شبکه آب به مدار وارد شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و فاضلاب قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد