Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک نسخه از نقاشی «دختری با بادکنک» اثر بنکسی به همراه عکسی از کیت ماس، مدل انگلیسی، جاذبه‌های اصلی یک حراجی در این هفته به مناسبت ۷۰ سالگی هنر انگلیس است.

این فروش که «انگلیس جالب است.» نامگذاری شده در خانه حراج بونهامز در لندن برگزار می‌شود و علاوه بر دو مورد ذکر شده چکمه‌هایی که توسط دیمین هیرست طراحی شده به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنت هاردی، رئیس این حراجی می‌گوید: این حراج برای جشن گرفتن خلاقیت در انگلیس از سال ۱۹۵۰ است و ما به تمام جنبه‌های خلاقیت می‌پردازیم. نه تنها موارد هنری، بلکه تصاویر، موارد مربوط به دنیای سرگرمی و یادگاری‌ها نیز به فروش خواهند رسید.

نقاشی «دختری بابادکنک» تصویری از یک دختر بچه است که یک بادکنک قرمز رنگ به شکل قلب را در دست دارد. این نقاشی در ابتدا به صورت یک نقاشی دیواری در پل واترلو در لندن کشیده شده بود و از آثار برجسته بنکسی محسوب می‌شود. نسخه نقاشی شده این اثر در سال ۲۰۱۸ و لحظاتی پس از آنکه به مبلغ ۱.۴ میلیون دلار به فروش رسید، به وسیله دستگاهی که در قاب آن کارگذاری شده بود، خرد می‌شود.

این نسخه یکی از ۱۸ نقاشی است که از بنکسی در حراجی بونهامز به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این نقاشی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار پوند به فروش برسد.

این حراجی در تاریخ ۲۵ فوریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاش خیابانی بنکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام