Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:38:04 GMT

ترفندهای نظافت منازل مخصوص تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۷۹۰

ترفندهای نظافت منازل مخصوص تهرانی‌ها

زندگی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت با وجود امکانات رفاهی بسیار زیاد، دردسرهای خاص خود را دارد، به ویژه در شهرهای بزرگی مثل تهران. یکی از این دردسرها کثیف شدن زود به زود منازل می‌باشد. افرادی که در مناطق پر جمعیت‌تر شهری علی الخصوص در مرکز شهر تهران زندگی می‌کنند، با شدت بیشتری با این مشکل مواجه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پین ورک، وجود  ترافیک‌ شدید و آلودگی هوا تاثیر بسیار زیادی به روی نظافت منازل می‌گذارد و منازل افرادی که ساکن نقاط مختلفی از شهر تهران اعم از شرق، غرب، شمال و سایر نقاط و استان کرج می‌باشند، بیشتر از سایر شهرستان‌ها کثیف و دودگرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ساکن شهر تهران هستید فرقی نمی‌کند شرق، غرب، شمال، جنوب و یا مناطق مختلف کرج، حتما از نظافت و گردگیری هر روزه منزل خسته شده اید، اما نگران نباشید ما در این متن ترفندهایی را برای نظافت منزل به شما، آموزش می‌دهیم که نظافت منزل شما به کاری سبک و حتی لذت بخش تبدیل می‌شود، پس تا پایان همراه ما باشید.

ساده‌ترین راهکارهای نظافت منزل

هر کاری هرچند ساده و آسان، راه و روش خاص خود را دارد و باید اصول و ترفندهای مربوط به آن را بلد باشید تا به بهترین شیوه ممکن‌ به انجام‌ برسانید،‌ نظافت منزل در تهران پین ورک نیز درست مانند هر کار دیگری نیازمند فوت کوزه‌گیری و ترفندهای منحصر به فرد می‌باشد. در ادامه این متن کلیه ترفندهایی که رعایت آن‌ها باعث آراستگی و نظافت دقیق منازل شما می‌شود شرح می‌دهیم.

۱. غلبه بر آلودگی هوا

این تصور که بتوانید بر آلودگی هوا غلبه کنید تقریبا غیرممکن می‌باشد، اما می‌توانید با یک راهکار مناسب کاری کنید که خانه شما در معرض آلودگی هوای کمتری قرار بگیرد.

پیشنهاد ما برایتان استفاده از پنجره‌های UPVC  می‌باشد که ضمن حذف سرو صدا و آلودگی‌های صوتی از کلیه گرد و غبارها نیز در امان خواهید بود.

۲. استفاده از پادری

اگر می‌خواهید گرد و خاک و آلودگی‌های بیرون به خانه شما منتقل نشود، استفاده از پادری را فراموش نکنید. ‌همچنین توصیه می‌کنیم از جا کفشی‌های دردار استفاده کنید تا آلودگی و گرد و خاک کفش‌ها وارد منزل شما نشود. هیچ‌گونه راه نفوذی برای گرد و خاک به منزل شما وجود نداشته باشد.

۳. استفاده از ابزار مخصوص

 برای پاک کردن شیشه‌ها حتما از روزنامه و شیشه پاک‌کن استفاده کنید. اگر این کار را با دستمال انجام بدهید پرزهای دستمال کلافه کننده بوده و برایتان دوباره کاری می‌شوند، اما آیا به نظر شما روزنامه و شیشه پاک کن برای پاک کردن صفحه ال ای دی و تلویزیون مناسب می‌باشد؟

بدون شک پاسخ شما منفی است و باید برای هر سطحی از وسیله مخصوص استفاده کرد. توصیه می‌کنیم که از ابزار مخصوص هر کار در نظافت استفاده کنید. سطوحی مانند شیشه پنجره‌ها و ویترین منزل، آینه‌ها، قاب عکس و میزها تاثیر بسزایی  در آراستگی و پاکیزگی منازل دارند، پس آن‌ها را جدی بگیرید.

۴. داشتن چک لیست نظافت منزل

از آنجایی که خانم‌های شاغل تهرانی زمان زیادی برای نظافت خانه ندارند داشتن چک لیست نظافت ضروری است و با یک چک لیست دقیق می‌توانید به تمامی بخش‌های مختلف خانه رسیدگی کنید و توصیه می‌کنیم که همه‌ی کارهای منزل را در یک روز انجام ندهید.

زیرا زمان زیادی از شما گرفته می‌شود و ممکن است کیفیت کار شما پایین بیاید، برای پیشگیری از این موضوع روز خاصی را به هر کار اختصاص بدهید، مثلا روزهای فرد را به شستن و اتو کردن لباس‌ها و روزهای زوج را برای رسیدگی به گل‌ها و گلدان‌ها اختصاص بدهید.

۵. نظافت پارکینگ و حیاط

به دلیل آلودگی هوا و سایر عوامل همچون رفت و آمد ساکنین ساختمان، حیاط و پارکینگ هر از چند گاهی به نظافت برخی اوقات کف سابی نیاز خواهد داشت.

این بخش از نظافت منزل کار نسبتا دشواری است و معمولا افراد این مسئولیت را به شرکت‌های خدمات نظافتی واگذار می‌کنند. شرکت پین ورک ارائه دهنده کلیه خدمات نظافت منزل برای ساکنین‌ تهران و کرج می‌باشد که می‌توانید با مراجعه با سایت این شرکت به آدرس https://pinwork.ir/ برای ثبت سفارش و استفاده از خدمات نظافت منزل این شرکت استفاده کنید.

فوت‌ و فن نظافت آشپزخانه

خب وقت آن رسیده است که ترفندهایی برای نظافت آشپزخانه ارائه بدهیم تا با رعایت این ترفندها و نکات آشپزخانه تمیز و پاکیزه‌ای داشته باشید.

· از سبدهای مخصوص برای مواد غذایی استفاده کنید، به عنوان مثال برای نگهداری سیب زمینی و پیاز از سبدهایی استفاده کنید که آلودگی را به محیط آشپزخانه اضافه نکنند و بهتر است که این گونه خوراکی ها را به میزان نیاز تهیه کنید تا خراب نشده و حشرات و آلودگی جذب خود نکنند.‌

· برای مواد غذایی که داخل یخچال نگهداری می‌کنید حتما از ظروف دردار و مخصوص استفاده کنید تا محیط یخچال بوی نا مطبوعی نگرفته و آلوده نشود.

· هنگامی که مشغول آشپزی هستید بلافاصله بعد از اتمام‌ کار آشپزی نسبت به تمیز کردن اجاق گاز و داخل فر اقدام کنید و با مایع پاک کننده مخصوص سطوح گاز را پاک کنید.

با توجه به همین ترفندها و نکات می‌توانید منزل تمیز و آراسته‌ای داشته باشید، البته برخی از خانم‌های شاغل زمان کافی برای رسیدگی به این کارها ندارند، این دسته از افراد کافیست اپیکیشن پین ورک(pinwork) را به صورت رایگان روی گوشی‌های خود نصب کرده و اطلاعات دقیقی در زمینه نظافتچی‌ با تجربه و متعهد پین ورک کسب نمایند و نظافت منزل خود را به آن‌ها بسپارند.‌

افرادی که امکان نصب اپیکیشن پین ورک را ندارند، می‌توانند با شماره‌گیری ۸۷۷۰۰۷۷۰_ ۰۲۱ ضمن دریافت مشاوره درباره نوع خدمات پین ورک، سفارش خود را ثبت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پین ورک نظافت منزل نظافت منزل تهران استفاده کنید نظافت منزل آلودگی هوا پین ورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری