Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق طیور در دام پلیس بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طیور در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه آن‌ها ۲۸ قطعه مرغ و خروس، غاز و اردک سرقتی را کشف کردند.

کشف ۱۴۰۰ مواد محترقه در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه مواد محترقه توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای توسط متهم، با هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از مغازه وی ۱۴۰۰ عددمواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رمزگشایی از ۲۲ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.

او افزود:ماموران انتظامی جویبار پس از تلاش بی وقفه و هماهنگی قضائی، ۱۴ سارق و مالخر حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس، به ۲۲ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی دودانگه این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران انتظامی خودروی حامل چوب‌های جنگلی را توقیف و در بازرسی دقیق از آن سه تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.

سرهنگ ناصر صفر پور با اشاره به اینکه کارشناسان قیمت چوب‌های قاچاق کشف شده را حدود ۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت طیور مواد محترقه مرجع قضائی چوب های قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان