Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@21:56:11 GMT

خبر جدید برای مسافران شمال

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۰۷

خبر جدید برای مسافران شمال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رئیس پلیس راه مازندران گفت: خودروها در مبادی ورودی استان به‌ویژه پایان هفته‌ها به‌صورت جدی کنترل می‌شوند.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز شاه  بارش پراکنده برف و باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس هشدار هواشناسی رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال بسیار مهم است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان زیاد است، خاطرنشان کرد:  باتوجه به بارش‌ برف و باران در محورهای شمال، لازم است رانندگان به هشدارها توجه کنند.

این مسؤول با تاکید بر ادامه تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، خاطرنشان کرد:  خودروها در مبادی ورودی استان به‌ویژه پایان هفته‌ها به‌صورت جدی کنترل می‌شوند.

قدمی در پایان با بیان اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس و نیروهای امدادی ضرورت دارد، گفت: رانندگان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰  و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ پلیس راه مازندران تماس بگیرند.

پربیننده ترین بالاخره چه کسی دست فرح را می‌بوسید؟ +عکس شوهر سمیرا زرگری دلایل ممنوع الخروج کردن زنش را اعلام کرد +عکس خبر مهم درباره اجرای رتبه بندی معلمان ۲۵هزار نفر از معلمان حق التدریس و آموزشیاران استخدام می‌شوند عکس دست بوسی حدادعادل از فرح جعلی از آب درآمد +سند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسافرت ریزش کوه برجام محورهای شمال پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان