Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@10:57:50 GMT

رایزنی لودریان و گروسی درباره برجام

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۹۱۹

وزیر خارجه فرانسه و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با یکدیگر دیدار و درباره برجام رایزنی کردند.

خبرگزاری میزان - «ژان ایو لودریان»، وزیر خارجه فرانسه و «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با یکدیگر دیدار کردند.

وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود گزارش داد «لودریان در این دیدار از اقدامات بی طرفانه و حرفه‌ای آژانس بین المللی انرژی اتمی قدردانی و بر حمایت پاریس از اقدامات آن در راستای راستی آزمایی و نظارت بر تعهدات ایران در برجام تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این دیدار با هدف «بررسی اقدامات دیپلماتیک فرانسه و شرکای اروپایی برای یافتن راه حلی در راستای بازگشت تهران و واشنگتن به تعهدات خود در برجام صورت گرفته است.»

بیشتر بخوانید: واکنش رافائل گروسی به لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران بیانیه اتحادیه اروپا در واکنش به توقف اجرای پروتکل الحاقی

لودریان در این دیدار مدعی شده است «از اقدام ایران مبنی بر لغو اجرای پروتکل الحاقی، به شدت نگران هستیم.»

در همین حال «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز بار دیگر به اظهار نظر درباره برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.

وی مدعی شد «رییس جمهور بایدن بر عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تاکید کرده است.

ند پرایس ضمن بیان این مطلب که ممکن است بایدن از تحریم‌های اعمال شده از سوی «دونالد ترامپ»، رییس جمهور سابق این کشور به بهانه‌های تروریسم، عقب نشینی نکند، مدعی شد «ما می‌توانیم ایران را به دلیل حمایت از تروریسم در منطقه و فراتر از آن پاسخگو کنیم و این کار را انجام خواهیم داد.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم