Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، موسسه ی کریم آل طه (ع) ، متولی امور خیریه و جهادی هیات فاطمیون بندرماهشهر ، پس از اهدای ۱۱۰ جهیزیه در عید غدیر سال جاری ، این بار در سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب(ع) با اهدای ۱۴ جهیزیه به زوج های نیازمند، به گرامیداشت این عید بزرگ شتافت.

بودجه ی این طرح که با نام #ازجنس فدک_۲ نامگذاری شده بود ، ۳میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از آن توسط زوجین و مابقی آن توسط این موسسه و خیرین آن تامین شده است.

خیرین موسسه کریم آل طه (ع)در اقدامی دیگر پروژه احداث و تعمیر 55 واحد مسکونی ویژه نیازمندان شهرستان را کلنگ‌زنی کردند.

این طرح که همسو با پروژه‌ی ۱۶۰ عددی قرارگاه جهادی هیات‌های مذهبی است، با مشارکت بنیاد علوی (واحد احداث) و برخی از هیات‌های مذهبی و با حضور مسئولین شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت فاطمیون شهرستان بندرماهشهر از بزرگترین هیئت‌های مذهبی استان خوزستان به شمار می‌رود که همواره علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی به انجام اقدامات جهادی از جمله محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی در ایام بحرانی سال از جمله وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا در کشور نیز پرداخته است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خیرین ماهشهری اهدای جهیزیه زوج منازل مسکونی نیازمندان مذهبی موسسه کریم آل طه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان