Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:26:59 GMT

انفجار ترقه حادثه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۲۲۰۱

انفجار ترقه حادثه‌ساز شد

سخنگوی اورژانس اصفهان از حادثه انفجار ترقه و برخورد به فرد در بلوار کشاورز خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه انفجار ترقه و برخورد به فرد، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه در اصفهان، بلوار کشاورز اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله ۱ کد اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به آمار مصدومان این حادثه، تصریح کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن ۱ زن میانسال شد و امدادگران پس از رسیدگی اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند، این حادثه مورد فوتی نداشته است.

کد خبر 477951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس ۱۱۵ اصفهان سخنگوی اورژانس اصفهان ماموریت اورژانس اورژانس 115 انفجار مواد محترقه ترقه مصدوم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم