Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد، گفت: دنیا به سمت دهکده جهانی پیش می رود و ارز دیجیتال به عنوان وسیله تبادل و ارزش امنیتی در دنیا به کار می رود.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی همدان؛ امیر اسلامیه در نهمین جلسه کمیسیون بازار پول، تامین مالی و حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه دنیا به سمت دهکده جهانی پیش می رود و ارز دیجیتال به عنوان وسیله تبادل و ارزش امنیتی در دنیا به کار می رود، گفت: ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشکلات سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را بیان کرد و گفت: یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری ارز دیجیتال این است که با مفقود شدن و یا فوت شدن فرد، عملا هیچ پشتیانی دیگر وجود ندارد.

️رئیس کمیسیون بازار پول و تامین سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان نیز با اشاره به برگزاری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور رئیس کل بانک مرکزی ایران که بررسی مسائل بانکی استان اختصاص داشت؛ گفت: در این جلسه آمار منابع و مصارف تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، افزایش سقف بررسی طرح ها و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش فردی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، ارزیابی مجدد تسهیلات در مورد وثائق در رهن بانکها و افزایش سقف تسهیلات کرونا به اصناف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هادی خورشیدی دریافت سودهای غیر متعارف بالاتر از سود تعیین شده بانک مرکزی و مسدود کردن قسمتی از تسهیلات اعطایی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد تحت عنوان وثیقه تضمین تسهیلات در استان همدان را از دیگر موانع توسعه اقتصادی استان برشمرد.

شایان ذکر است دستور دوم جلسه این کمیسیون موضوع سهام عدالت و مدیریت سهام عدالت استان برای اشتغال زایی، و سرمایه گذاریبود که مورد تبادل نظر اعضای کمیسیون قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال اتاق بازرگانی همدان سرمایه گذاری ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ موسوی با بیان اینکه سالانه هفت هزار تن آثار مسی در استان تولید می‌شود، گفت: این میزان تولیدات توسط سه هزار هنرمند فعال در حوزه مسگری انجام می‌شود و همچنین سه هزار هنرمند نیز در زمینه چاقوسازی و دیگر رشته‌ها فعال هستند.

وی در ادامه به فعالیت حدود چهار هزار گیوه دوز در استان اشاره کرد و افزود: هنرمندان گیوه دوز به صورت خانواری در امر تولیدات این هنر دستی فعال هستند که مشارکت قشر‌های مختلف مردم در حوزه صنایع دستی را نشان می‌دهد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل در سال جهش تولید با مشارکت مردم، حمایت از هنرمندان صنایع دستی است، گفت: هم اکنون مواد اولیه رشته‌های هنری نظیر مس و ملیله، گران بوده که در حد توان خود حمایت‌های لازم را برای تهیه آنها در دستور کار قرار داده ایم.


وی با بیان اینکه این اداره کل در سال گذشته حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام به متقاضیان صنایع دستی پرداخت کرد، افزود: در مجموع با احتساب اعتبارات سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، این تسهیلات به حدود ۸۰۰ متقاضی اعطاء شد.

موسوی با تأکید بر اینکه پرداخت وام به هنرمندان صنایع دستی در راستای رونق بخشی به کار آنها و تهیه مواد اولیه و خرید تجهیزات انجام می‌شود، گفت: ایجاد اشتغال در بخش صنعت هزینه‌های بالایی دارد، اما در حوزه صنایع دستی با مبلغ کمتری می‌توان اشتغالزایی کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه سود بانکی تسهیلات پرداختی چهار درصد و به نوعی قرض الحسنه است، ادامه داد: این نوع تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانگی صنایع دستی نقش اساسی دارد و می‌تواند اثرگذاری بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در تحقق نامگذاری شعار سال بسیار موثر است، افزود: طبق پیش بینی‌ها اشتغال صنایع دستی استان طی امسال به حدود ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

موسوی با بیان اینکه مهمترین عامل رونق صنایع دستی، توجه به صادرات است، گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما طی امسال صادرات محصولات صنایع دستی به ویژه در حوزه مس، چاقو و ملیله از طریق گمرک استان است.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: هدف این اداره کل صادرات تجمیعی محصولات مختلف صنایع دستی استان است و برنامه ریزی‌ها بر این موضوع مهم بیشتر متمرکز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟