Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی گفت: گروه همخوانی و مدیحه سرایی محمد رسول الله صلی الله علیه و آله در راستای تولید و انتشار آثار فاخر همخوانی دو کار جدید با نام های اثر رائة النصر و حکم عشق داشته است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران سال ۱۳۹۴ با هدف تولید آثار فاخر دینی و انقلابی با تجمیع تعدادی از گروه‌های برتر تهران و توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران راه‌اندازی شد تا بزرگترین گروه مدیحه‌سرایی کشور با حضور ۶۳ عضو تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروه طی این چند سال با حضور در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، بین‌الحرمین، امامین کاظمین(ع)، حضرت عبدالعظیم(ع)، احمد‌بن موسی‌الکاظم(ع) و بسیاری از نقاط تاریخی و دیدنی کشور از جمله حافظیه شیراز، سواحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، ناوشکن دماوند و... به اجرای آثار پرداخته که در مناسبت‌های مختلف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه‌ها پخش شده است.

بنابراین گزارش دکتر رحیم قربانی مدیر گروه همخوانی قرآن و مدیحه سرایی محمد رسول الله(ص) در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ گفت: گروه همخوانی و مدیحه سرایی محمد رسول الله صلی الله علیه و آله  در راستای تولید و انتشار آثار فاخر همخوانی دو کار جدید داشته است از این رو در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهید بزرگوار سردار سلیمانی تواشیح رائة النصر  با همکاری   مبتهلین و موشحین  بین المللی عراقی و سوری اجرا شد.

 

وی افزود: بر این اساس گروهی از موشحین عراقی در بین الحرمین کربلا و همچنین گروهی دیگر از تواشیح خوانان  سوری در کنار حرم حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین گروهی از تواشیح خوانان ایرانی در باغ موزه دفاع مقدس و بخش دیگر در گلزار شهدای کرمان  و در کنار  مضجع شریف سردار شهید سلیمانی به اجرای این کار پرداختند  گفتنی است آهنگ و تنظیم این کار توسط استاد هادی آرزم و شعر آن توسط دکتر میثم حاتم سروده شده است.

 

قربانی تصریح کرد:  از دیگر کارهای جدید گروه همخوانی و مدیحه سرایی محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم به مناسبت سر آغاز انتقام سخت همزمان با سالروز حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا و شکست هیمنه استکبار جهانی با نام حکم عشق یا اقتدار موشکی برای نخستین بار توسط همنوایی جوانان و نوجوانان گروه محمد رسول الله صلی الله علیه السلام تولید شد.این اثر فاخر توسط کیومرث عبدی سروده شده و به آهنگسازی علی زمانی و صدابرداری حسن صفری و تنظیم امید روشن تولید شده است.

 

 وی افزود: گفتنی است علاقمندان به استفاده و مشاهده کامل این اثر ها با کیفیت hd می توانند به کانال اطلاع رسانی گروه همخوانی محمد رسول الله در سروش کتاب تلگرام مراجعه کنند.همچنین به واسطه زحمات شایان ذکر استاد آرزم در تولید  اثر رائة النصر در مراسم ویژه محفل جامعه قرآنی ویژه سردار شهید سلیمانی و یاران مقاومت  ضمن رونمایی از این اثر  تجلیل شد.

پایان پیام/296

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه تواشیح محمد رسول الله تواشیح خبرگزاری شبستان محمد رسول الله صلی الله علیه گروه همخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد