Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دولت از سال ۹۵ و در پی اکتشاف‌های غیرمجاز از معدن آلبلاغ وعده داده برداشت‌ها از این معدن را مدیریت کند، اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، معدن آلبلاغ در اسفراین از جمله ذخایر بسیار استراتژیک سرب و روی استان خراسان شمالی است که به گفته کارشناسان تا کنون حدود 600 میلیارد تومان برداشت غیرمجاز از آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 4 سال گذشته و با حضور برداشت کنندگان غیرمجاز، هیچ نظارتی بر برداشت‌ها صورت نگرفته و به دلیل نا امن بودن منطقه تا کنون 8 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مسئولان درباره "معدن آلبلاغ" وعده بیهوده ندهندورود سپاه به معدن اسفراین آلبلاغ یک مطالبه جدی مردمی است / قرارگاه خاتم اعلام آمادگی کردمعدن آلبلاغ اسفراین؛ گنجی که در میان بی‌تدبیری مسئولان "دفـن" شده است
در روزهای اخیر چالش معدن آلبلاغ به یک چالش جدی استان تبدیل شده و با حضور جدی نیروهای انتظامی تا حدودی امنیت منطقه تأمین شده است. هم‌چنین سپاه نیز اعلام آمادگی کرده که در صورت واگذاری معدن از سوی ایمیدرو، مسئولیت منطقه را بر عهده بگیرد.

در این گزارش ویدئویی مروری بر اتفاقات رخ داده در آلبلاغ از ابتدا تا کنون خواهیم داشت.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن آلبلاغ تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)