Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:13:42 GMT

احداث «شهرک ترافیک دانش آموزی» در قطب آباد جهرم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۵۲۹

احداث «شهرک ترافیک دانش آموزی» در قطب آباد جهرم

عسکرزاده از اخداث «شهرک ترافیک دانش آموزی» در کانون فرهنگی و تربیتی «شهدای دانش آموز»، شهر «قطب آباد» شهرستان جهرم خبر داد.

«منصوره عسکرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: «شهرک ترافیک دانش آموزی» شهرستان جهرم که جزء اولین شهرک‌ های ترافیک کانون های دانش آموزی کشور است، با همکاری اداره کل نوسازی استان فارس، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهرم و نمایندگی آموزش و ‌پرورش بخش «کردیان» در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی «شهدای دانش آموز» شهر «قطب آباد»، افزود: این مجموعه در فضایی حدود پنج هزار متر مربع و در کنار یک‌ مجموعه ورزشی مجهز دانش آموزی و خانوادگی با نام «سردار شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و تربیتی «شهدای دانش آموز» قطب آباد در حال اجرا است.

 

وی بیان کرد: مراحل پایانی و تکمیلی خود را سپری می کند و امید است در ابتدای سال جاری و به مناسبت گرامی داشت روز معلم و پاسداشت مقام والای استاد فرزانه، شهید مرتضی مطهری، افتتاح و به بهره برداری برسد.

 

عسکرزاده خاطرنشان کرد: این شهرک داری تمامی علائم آموزشی راهنمایی و رانندگی، طراحی خیابان ها و مسیر های تردد خودروهای شارژی و کودکانه، سالن پخش فیلن آموزشی و ... است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک ترافیک جهرم آموزش ترافیک شهرک آموزش ترافیک دانش آموزی قطب آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود