Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز یکشنبه در جمع نیروهای پادگان مالک اشتر اراک افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک کشور می کوشند و اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به آرمان‌های نظام وارد شود.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور دستاوردی ارزشمند برای ملت همیشه در صحنه ایران و هدیه ای از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم کشور است و باید قدردان زحمات این قشر از جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند آسیبی به این مملکت وارد کنند و ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، قدرت بالای نظامی نیروهای مسلح و ملت هوشیار و با بصیرت خود در اقتدار کامل به سر می‌برد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح ایران اسلامی،  عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می‌توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه های آمریکا و متحدانش در منطقه مسئله مهمی است که بابد مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد جامعه به خصوص مردم و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر رهبری قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس دیگری بپیمایند و زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کنند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها نظامی اراک استان مرکزی سازمان وظیفه عمومی ناجا امام جمعه اراک ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی اراک استان مرکزی نظامی اراک استان مرکزی سازمان وظیفه عمومی ناجا امام جمعه اراک ستاد کل نیروهای مسلح اخبار کنکور نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند