Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@07:20:35 GMT

گرامیداشت یک اسطوره (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۱۸۱

گرامیداشت یک اسطوره (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، چند روز پیش تصاویر این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود اما حالا جزئیات کامل در دسترس می‌باشد.

این خودرو بر پایه گلف GTI کلاب اسپرت بنا شده و دارای ظاهر منحصربه‌فردی است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به سقف مشکی و اسپویلر سقف هماهنگ، پکیج مسابقه‌ای انحصاری و رینگ‌های ۱۹ اینچی با ظاهر مشکی براق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نوشته‌هایی روی رکاب‌ های جانبی وجود داشته و عدد ۴۵ نیز روی درب پشتی نقش بسته است.

پکیج مسابقه‌ای اشاره شده شامل سیستم اگزوز اسپرت بوده و حذف محدود کننده سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی را در پی داشته است. این خودرو همچنین از چراغ‌های جلوی ماتریکس LED و نوار تریم قرمز استاندارد سود می‌برد.

در کابین نیز می‌توانیم صندلی‌های جلوی اسپرت با نوشته GTI و غربیلک فرمان با عدد ۴۵ را ببینیم.

زیر پوست گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ هیچ تغییری رخ نداده و بنابراین همچنان یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر انجام وظیفه می‌کند.

این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل بوده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۶ ثانیه می‌شود البته این گیربکس نسبت‌های دنده کوتاه‌تری نسبت به GTI استاندارد دارد.

تمامی مدل‌های گلف GTI کلاب اسپرت ها دارای قفل دیفرانسیل جلوی الکترومکانیکی هستند درحالی‌که GTI استاندارد از سیستم XDS الکترونیکی استفاده می‌کند.

سیستم تعلیق تطبیقی نیز ارتقا یافته و دارای حالت نوربرگ رینگ است. راننده همچنین می‌تواند تنظیمات مدنظر خود را روی سیستم تعلیق اعمال کند.

فولکس‌ واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ جدید از اول مارس در برخی بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. این خودرو قیمت پایه ۴۷۷۹۰ یورویی در آلمان دارد.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فولکس واگن گلف GTI اسپرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید