Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری نووستی روسیه، کارشناسان مواد منفجره نیروهای مسلح روسیه یک غار خالی را در استان ادلب سوریه منهدم کردند که گروه های تروریستی در آن یک بیمارستان میدانی مجهز برای انجام عملیات پیچیده جراحی در آن تدارک دیده بودند.

سرهنگ " رومان بسمرتنی " فرمانده نیروهای واحد مهندسی روسیه گفت : این یکی از مجهزترین مکان های کشف شده توسط نیروهای ما است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بسمرتنی افزود : در این غار یک بیمارستان نوین یافت شده که به طور کامل برای پذیرش بیماران خارجی و انجام عملیات پیچیده جراحی مهیا شده بود و گنجایش تقریبا ۱۰۰ نفر را دارد.

به گفته این سرهنگ روسی " این غار به مدت دو سال از سوی یک گروه تقریبا کوچک ولی بسیار خشن به نام " ارتش عزت " مجهز شده بود که به تندروی شهرت داشت و مخالف انجام مذاکره با مقامات سوریه و سایر گروه های مسلح تروریستی است .

این گروه تروریستی یک غار مصنوعی در سراشیبی یک تپه مرتفع به وجود آورده اند که دارای چندین ورودی روبروی یک دشت کوهستانی است . این غار از بالا تقریبا نامرئی است و از کنار آن یک خط برق فشار قوی عبور می کند و همین امر باعث شده بود تا این گروه تروریستی بتواند مدت زمان زیادی این بیمارستان را مخفی نگه دارد.

۱۴۸۷

برچسب‌ها روسیه سوریه تروریست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سوریه تروریست روسیه سوریه تروریست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»