Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:31:27 GMT

راه‌اندازی باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۴۰۹

راه‌اندازی باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: این سازمان در مسیر توسعه اجتماعی، اقدام به راه‌اندازی باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران کرده است زیرا رشد نهادهای مدنی، ارتقای سرمایه اجتماعی به شمار می‌آید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید مالک حسینی به مناسبت روز جهانی سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد:  امروزه یکی از  ارکان مهم و اساسی توسعه‌ پایدار، مشارکت شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان یک ضرورت اجتماعی در اداره امور جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بر همین اساس توسعه و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد برای افزایش موفقیت و اثربخشی اقدامات و مأموریت‌های سازمانی امری ضروریست؛ چراکه دخالت دادن آنها در تصمیم‌گیری ها و تصمیم‌سازی‌ها می تواند یاریگر سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی، در مسیر رسیدن به خواسته‌ها و نیاز‌های شهروندان باشند. 

حسینی تصریح کرد: از سوی دیگر حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه علاوه بر ایجاد شوق و علاقه‌مندی در بین فعالان اجتماعی و فرهنگی، زمینه‌ساز بروز خلاقیت‌ها و تفکرات سازنده نیز خواهد بود و به همین دلیل نیز عموم صاحب‌نظران، از نقش مؤثر سازمان‌های مردم‌نهاد در پیشبرد اهداف جامعه و دولت، با عنوان رکن سوم در توسعه پایدار یاد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: این سازمان ضمن عرض تبریک، روز جهانی سازمان‌های مردم نهاد به عموم شهروندان به خصوص کنشگران پرتلاش حوزه‌ اجتماعی، این نوید را می‌دهد که با توجه به اعتقاد این سازمان به لزوم ارتقای سطح مشارکت شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد به مثابه شرکایی ارزشمند در مسیر توسعه اجتماعی، اقدام به راه‌اندازی باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران کرده است چرا که تکوین و رشد نهادهای مدنی، نویدبخش بازسازی اجتماعی، تقویت امر جمعی و بسط و ارتقای سرمایه اجتماعی به شمار می‌آید.

به گفته وی، باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران ساختار و بستری پویا برای فعالیت‌های داوطلبانه کنشگران اجتماعی است که می‌کوشد با فعالیت‌های داوطلبانه و مسئولانه تک تک شهروندان شعار" تهران شهری برای همه" را تحقق بخشد.

آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه‌های فرامنطقه‌ای در تهرانکودکان کار فرصتی برای آموختن و زندگی کودکانه ندارندراه‌اندازی نخستین مدرسه فوتبال ویژه کودکان کار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان رفاه شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان رفاه شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان های مردم نهاد سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه از برنامه‌ها و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران است.

افندیزاده در بازدید از مسیر‌های بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجایی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدام‌های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران می‌باشند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری