Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:42:58 GMT

اولویت مجلس یازدهم توجه به استان های محروم است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۰۹۳

اولویت مجلس یازدهم توجه به استان های محروم است

رئیس مجلس گفت: سیاست و اولویت مجلس یازدهم توجه به استان های محروم است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 11 اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش هزینه ای تبصره 3 ماده واحده لایحه بودجه سال 1400، گفت:  وضعیت استان سیستان و بلوچستان به شکلی است که واژه محرومیت نمی تواند نمایانگر مشکلات این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان تنها مردمان این سرزمین هستند که از شرق، غرب، شمال و جنوب در مقابل دشمن ایستاده اند، لذا انتظار می رفت در جریان بررسی بند (الف) تبصره 3 این لایحه در کنار استان خوزستان، به سیستان و بلوچستان نیز توجه می شد.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: امکانات کمتر و بیشتر را در برخی از استان شاهدیم، لذا نمایندگان می توانند در جریان رسیدگی به بودجه سال 1400 پیشنهاداتی را برای استان های خود مطرح کنند. درست نیست که همه موضوعات و مشکلات را به یک بند از بودجه تسری دهیم.

وی ادامه داد: ما در بندها و تبصره های مختلف به مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان توجه کردیم و منابعی را اختصاص دادیم. سیاست و اولویت مجلس یازدهم توجه به استان های محروم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم