Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید شهاب عزیزی خادم می‌تواند عملکرد خوبی در سمت ریاست فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال استقلال درباره انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد:

این تصمیمی بوده که گرفته شده و باید به رای و نظر مجمع احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه عزیزی خادم چهره جوانی دارد اما با مدیریت کلان آشناست و در عرصه فوتبال چندین سال کار کرده و قابلیت مدیریتی خوبی دارد و به همین دلیل توانست آرای مجمع را به نفع خود تغییر دهد. امیدوارم با آمدن ایشان فوتبال ما بتواند از این نابه‌سامانی نجات پیدا کند و با یک برنامه‌ریزی چارچوب‌بندی شده، موافقان و مخالفان بتوانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند. امیدوارم در این مسیر از نخبگان ورزشی و مدیران باشگاه برای آینده فوتبال ایران نظرخواهی شود تا شرایط به صورت مطلوب پیش برود.

محمد مومنی در واکنش به رای نیاوردن علی کریمی در این انتخابات گفت:

ما فوتبال بازی می‌کنیم اما تصمیم‌ها را افراد دیگری می‌گیرند. ما افتخارات را دو دستی تقدیم آن‌ها می‌کنیم و آن‌ها برای ما تصمیم می‌گیرند. ما به آن‌ها مشاوره می‌دهیم چون آن‌ها قدرت سیاسی بالاتری دارند و اعتقادی ندارند که فوتبالی‌ها می‌توانند به کرسی مدیریت بیایند چون هنوز افراد بزرگ‌تر قدرت هضم افراد مخالف را ندارند و این باعث می‌شود هیچ جایگاهی نداشته باشیم. من برای علی کریمی به خاطر برخوردی که با او داشتند بسیار متاسفم البته او قدم بزرگی برداشت و راه را برای فوتبالی‌ها باز کرد که فوتبالی‌ها در عرصه تصمیم‌گیری می‌توانند حضور پیدا کنند.

محمد مومنی در پاسخ به این سوال که آیا عزیزی خادم می‌تواند از پس بدهی‌های دردسرساز فدراسیون فوتبال برآید؟ خاطرنشان کرد:

تدبیری که ایشان دارد، به افراد ورزشی نزدیک است. فوتبال پولساز است به شرطی که بال‌های درآمدزایی فوتبال باز شوند. آقای عزیزی خادم نظرات جدیدی در این زمینه دارد و فکر می‌کنم با توجه به نقطه نظراتی که دارد، بتواند کشتی به گل نشسته فدراسیون را به آب بیندازد.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور عزیزی خادم، آبی‌پوشان پایتخت شرایط بهتری کسب خواهد کرد؟ اظهار کرد:

نگاه رئیس فدراسیون فوتبال به معضلات و مشکلات تیم‌های هواداری تاثیرگذار خواهد بود. آقای عزیزی خادم اگر نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پرطرفدار داشته باشد، می‌تواند تسهیل‌کننده امور فوتبالی ما شود و با این روند می‌توانیم بازیکنان خوب و با کیفیتی به تیم ملی بدهیم و آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود. عزیزی خادم جوان و فعال است و می‌تواند قدرت ریسک بالایی داشته باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آینده فدراسیون فوتبال را با عزیزی خادم چطور می‌بیند؟ گفت:

کسانی که به عزیزی خادم رای دادند قطعا به ایشان اشراف دارند و قطعا کارهای خلاقانه رئیس جدید فدراسیون می‌تواند راهگشا باشد و ما را به سرمنزل مقصود برساند. درآمدزایی ایشان می‌تواند معضلات و مشکلات را با یک برنامه تدوین شده، برطرف کند و افراد مختلفی را به کار بکشد و با یک استراتژی مناسب، نظرات نو را در فدراسیون بیاورد و ما را به فوتبال روز دنیا نزدیک کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال محمد مومنی محمد مومنی پیشکسوت فدراسیون فوتبال فوتبال استقلال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند