Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:47:15 GMT

کشف ۲۸ فقره سرقت از باغات ومزارع در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۹۱۷

کشف ۲۸ فقره سرقت از باغات ومزارع در تنکابن

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامحسین شعبانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شعبانی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یک باند ۴ نفره سرقت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به هماهنگی قضائی، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر چهار متهم را در حین بارگیری اموال سرقتی با یک دستگاه خودروی وانت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: متهمان که قصد فرار از محل را داشتند پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۲۸ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5159310

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سرقت تنکابن ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان بوشهر زلزله کرونای انگلیسی شیراز اردبیل بارش برف عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی، اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن چهار تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسداللهی، عنوان کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث واردشدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6094396

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز