Web Analytics Made Easy - Statcounter

از پاسخ مثبت و همراهی ادارات و دستگاه های اجرایی به دستور استاندار برای درج عملکرد سالانه در مطبوعات خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  محبی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: بعد از جریان بازدید استاندار از دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی، دستورات ویژه ای برای حمایت از رسانه ها صادر شد.
وی ادامه داد: این دستور ویژه در شورای برنامه ریزی استان نیز مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر استاندار گفت: طی این دستور ویژه، مدیران کلیه دستگاه های اجرایی ، ادارات و سازمان ها مکلف شدند عملکرد یک ساله خود را از طریق مطبوعات استان منتشر نمایند.
محبی تأکید کرد: این تکلیف در راستای کمک مالی به رسانه ها، شفاف سازی خدمات دولت و آگاه سازی مردم درخصوص اقدامات دستگاه ها طی یک سال گذشته اعمال شد.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات مکلف شدند جدول زمان بندی درج گزارش عملکرد دستگاه ها را به چهار روزنامه استان ارائه نمایند.
به گفته وی؛ بنا به گزارش مکتوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، این تقسیم بندی به درستی صورت گرفته و با برقراری تعامل بین روزنامه ها و ادارات، گزارش ها به طور مرتب منتشر می شود.
مدیرکل دفتر استاندار تصریح نمود: الزام ادارات و نهادها به پذیرش اشتراک سالانه از نشریات محلی (حداقل ۱۰ نشریه استانی) نیز از دیگر مصوبات شورای اداری بود که بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محقق شده است.
محبی ادامه داد: تکلیف مدیران دستگاه ها مبنی بر پاسخگویی به مطالبات مردم که در رسانه های استان منتشر می شود نیز از دیگر دستورات استاندار و در راستای رفع مشکلات مردم می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای برنامه ریزی استان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد