Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله علیزاده در جمع شهرداران محله کرمان با اشاره به نزدیک‌شدن به ۱۵ اسفند و روز درختکاری، از انتخاب ۲۰ محله و همکاری شهردارمحله‌ها و اعضای شورایاری محله خبر داد و افزود: با انتخاب این افراد و با همکاری اهالی محل، حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ اصله درخت در محله‌های مختلف شهر کرمان کاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون، کار درختکاری در محله‌های شهر کرمان آغاز شده است، گفت: کار گوده‌زنی و واکاری درختان پارک‌ها و محله‌ها، با نظرات ناظران فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و نیروهای شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه، انجام می‌شود.

علیزاده با تأکید بر اینکه این اقدام به‌منظور احیای درختان و زنده‌ماندن فضای سبز محله‌ها انجام می‌شود، گفت: در صورت درخواست شهروندان مبنی بر کاشت درخت در جلوی منازل و کوچه‌ها، بررسی‌های لازم در خصوص مناسب بودن عرض معبر انجام و سپس نهال درخت کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان افزود: این اقدام در قالب طرح محله سبز و به منظور احیای فضای سبز شهری هرساله در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 5159690

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان توسعه فضای سبز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان زلزله مشهد بوشهر کرونای انگلیسی اردبیل شیراز بارش برف شهید فضای سبز محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ممیزی در حفظ و توسعه فضای سبز با اولویت احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، حاشیه معابر و جلوگیری از دست‌درازی به کاربری باغات از برنامه‌های موثر شورای دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با همراهی مدیر منطقه سه کرج در بازدید میدانی از پارک‌ها و فضای سبز عمومی در جریان روند احداث، حفظ، نگهداری و توسعه پارک‌های این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: با وجود سرانه فضای سبز نسبتاً مطلوب در این منطقه، حفظ و توسعه سبزینگی شهر و جلوگیری از دست درازی به فضای سبز عمومی و باغات اولویت تکالیف شورا و مدیریت شهری است.

وی افزود: تراکم جمعیتی کلان‌شهر کرج و ظرفیت ساخت‌وساز و اسکان بخشی از جمعیت انسانی در منطقه سه ما را مکلف و مجاب به حفظ و توسعه فضای سبز می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در یکی از جلسات علنی شورای شهر به شهردار در ایجاد محدودیت دسترسی مردم به فضای سبز عمومی و گلایه‌مندی شهروندان منطقه تذکر داده‌ام، در این راستا و با بازدید از موارد مطرح شده با حضور مدیر و عوامل شهرداری منطقه سه از نزدیک با شهروندان فاز سوم دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام شد.

چپردار عنوان کرد: این شورا به موازات تأمین فضای سبز عمومی و حفظ کاربری باغات در بستر تعاملات فرهنگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی خانواده به ویژه نسل جوان با ترویج الگوی دینی و اسلامی نیز تکالیفی دارد که پرداختن به تأمین دوسویه این اولویت نیاز به هوشمندی شورای شهر و مدیریت شهری داریم.

کد خبر 749687

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد