Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:47:08 GMT

کمیته امداد لارستان ۱۹۷ طرح اشتغال‌زایی اجرا کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۷۹۵

کمیته امداد لارستان ۱۹۷ طرح اشتغال‌زایی اجرا کرد

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: این میزان سرمایه گذاری و تسهیلات اشتغال زایی در قالب بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بوجه و همچنین وام های اعطایی صندوق حمایت امداد با سود چهار درصد به متقاضیان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این شهرستان پرداخت شد.

هوشنگ دلاور  سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین از محل اجرای این طرح ها و خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان و متقاضیان تاکنون بالای ۹۰ خانواده مددجوی این شهرستان با بررسی های جامع و کارشناسی خودکفا و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته خروج این خانوارها از زیرپوشش کمیته امداد به معنای رها کردن آنها و بی تفاوت شدن نسبت به آینده و زندگی و معیشتشان نیست و اگرچه با رضایت و استقبال خود این افراد تنها مستمری ماهیانه آنها قطع می شود اما از سایر خدمات این نهاد حمایتی در بخش های مختلف همچنان بهره مند هستند.

دلاور ابراز داشت: یکی از رویکردها و سیاست های مهم کمیته امداد به ویژه در سال های اخیر خروج تدریجی خانوارهای زیر پوشش از چرخه حمایتی با استفاده از همین طرح های اشتغال زایی و توانمندسازی آنها بوده است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد همچنین در کنار اجرای طرح های اشتغالزایی و سیاست حمایتی و توانمندسازی خانواده ها و مددجویان، فراگیری مهارت‌های فنی حرفه‌ای، آشنایی افراد به ویژه زنان سرپرست خانوار با انواع مشاغل خانگی و مشاوره شغلی رایگان برای مجریان طرح ها را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی به دیگر اقدام های مهم این نهاد حمایتی در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: کمیته امداد لارستان همچنین با استفاده از کمک های خیرین و اعطای تسهیلات مسکن، برای ۱۲ مددجوی محروم و فاقد مسکن خانه احداث کرده است.

او گفت: همچنین توزیع ۴۵ سری جهیزیه به زوج های جوان در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شهرستان با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال، اعطای ۱۳۹۹ کارت هدیه ۵۰۰ میلیارد ریالی در قالب طرح "لبخند" و اعطای ۵۹۱ فقره وام های کارگشایی با میزان ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به افراد نیازمند و مددجویان از دیگر اقدام های مهم کمیته امداد شهرستان لارستان در سال جاری بود است.

به گفته دلاور، هم اینک نزدیک به چهار هزار خانوار از جععیت حدود ۲۳۰ هزار نفری شهرستان لارستان زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد جهش تولید اشتغال زایی لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد جهش تولید مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد جهش تولید اشتغال زایی لارستان فارس اخبار کنکور کمیته امداد اشتغال زایی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی