Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در ۱۱ ماه ابتدایی امسال میزان تصادفات‌ جاده‌ای منجر به خسارت در استان قزوین نسبت به سال قبل ۳۳ درصد کاهش یافته و تصادفات منجر به فوت و جرح هم ۲۱ درصد کمتر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه روند تصادفات جاده‌ای ما در کل استان کاهشی بوده که در 5 سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: در 11 ماه ابتدایی امسال میزان تصادفات‌ جاده‌ای منجر به خسارت در استان قزوین نسبت به سال قبل 33 درصد کاهش یافته و تصادفات منجر به فوت و جرح هم 21 درصد کمتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعداد تصادف‌های خسارت‌بار در جاده‌های و محورهای مواصلاتی استان قزوین 1515 فقره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است و پلیس راه برای کاهش بیشتر میزان تصادفات جاده‌ای همچنان پای کار است.

ذاکری‌منش با ذکر اینکه پیش‌بینی پلیس راه افزایش حداکثری مسافرت‌ها و سفرهای نوروزی خواهد بود، گفت: به هر حال در روزهای نوروزی میل به سفر و تقاضای مسافرت در بین همه شهروندان افزایش می‌یابد؛ ضمن اینکه با توجه به اینکه سال قبل هم محدودیت کرونایی مسافرت بود و مردم خسته شده‌ و نیاز به تفریح و سفر دارند، بنابراین امسال باید بنا را بر افزایش مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال قبل بگذاریم.

بیشتر تصادفات جاده‌ای قزوین چه زمانی اتفاق می‌افتند؟استاندار قزوین: کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت شورای ترافیک قرار گیردکاهش تصادفات در محور قزوین-کرج در گرو ساخت جاده مهرگان است

لزوم اقدامات پیش‌دستانه شورای ترافیک برای کاهش تصادفات خطرناک

رئیس پلیس راه استان با اشاره به کاهش 20 درصدی ترددهای جاده‌ای استان قزوین در دوران اعمال طرح جامع محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد کرونایی عنوان کرد: نکته مهم اینجاست که کاهش تردد با توجه به افزایش سرعت خودروها شدت تصادفات را افزایش می‌دهد و منجر به ازدیاد میزان فوتی‌ها و مصدومان جدی سوانح جاده‌ای می‌شود.

ذاکری‌منش ادامه داد:‌ بنابراین در این شرایط به اقدامات پیش‌دستانه شورای ترافیک و ستاد مدیریت سفرهای نوروزی استان قزوین احتیاج داریم تا شاهد افزایش تصادفات خطرناک منجر به فوت و جرح نشویم و شرایط را برای کاهش تصادفات نسبت نسبت به سال قبل و استمرار روند فعلی را مهیا کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین تصادفات جاده ای نسبت به سال قبل کاهش تصادفات استان قزوین منجر به فوت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران