Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: FATF در ظاهر به دنبال مبارزه با پولشویی، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و مبارزه با قاچاق انسان است که این کار از نظر ما نیز امری پسندیده به شمار می‌رود.
وی افزود: سوال اینجاست که FATF موضعش در قبال عربستان که عضو هیأت امنای این تشکیلات است و از گروهک تروریستی داعش حمایت کرده می‌کند چیست و چه اقدامی را می‌خواهد در قبال این کشور صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: واقعیت امر این است که ما امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم و از منافذی که وجود دارد برای گذراندن امور خود استفاده می‌کنیم و FATF به دنبال آن است که این منافذ را ببندد و کار را برای ما سخت‌تر کند.
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: آنچه که از پیوستن ما به FATF استنباط می‌شود این است که پیوستن به این کنوانسیون‌ها مثل این است که ما دست و پای خود را در زنجیر ببندیم و کلید آن را بهFATF بدهیم.
وی افزود: عضویت ما در FATF نه تنها مشکلی را از ما حل نمی‌کند بلکه شرایط را برای ما سخت‌تر خواهد کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: اگر ما به عضویت کنوانسیون‌های FATF در آییم که با دستگاه قضایی ما باید متعهد شود که چنانچه یک شهروند و یا یک مسؤول ایرانی به زعم آنها اقدام مشکوک مالی داشته باشد باید حساب‌هایش مسدود شود تا بازرسان این کنوانسیون‌ها به کشور ما بیایند و اگر چنانچه به خیال آنها این فرد ایرانی چه مسؤول باشد و چه شهروند عادی متخلف شناخته شود باید ما آن فرد را در اختیار مأموران این نهاد بین‌المللی قرار دهیم و این فرد می‌تواند حتی رئیس‌جمهور کشور ما هم باشد.
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: عضویت ما در  FATF نه تنها مشکل از ما حل نمی‌کند بلکه یکی از بزرگ‌ترین معایبش این است که امنیت مردم را از بین خواهد برد و ممکن است هر یک از شهروندان ما به زعم این تشکیلات حامی تروریست باشند و توسط مأموران آنها بازداشت و از کشور خارج بیرون برده شوند.
منبع: فارس برچسب ها: FATF ، علیرضابیگی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضابیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز

شهر جدید سهند در شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی واقع شده است. هدف از احداث این شهر، اسکان دادن سرریز جمعیت تبریز بوده که با استقبال گستردهٔ مردم این کلان‌شهر رو به رو شد و به همین جهت هفتمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

به گفته شهروند خبرنگار ما این شهر فقط یک درمانگاه در فاز یک دارد و با توجه به جمعیت بالای آن نیازمند احداث بیمارستانی مجهز است. ۵ سال گذشته تصمیماتی جهت احداث بیمارستان گرفته شد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب، مردم شهر جدید سهند در انتظار احداث بیمارستان هستند. این شهر بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد حدود ۵ سال گذشته تمام زمینه‌ها برای احداث بیمارستانی بزرگ و مجهز توسط خیرین انجام شد و مقرر شد دولت زمینی را با برآورد هزینه روز به خیرین بیمارستان ساز به فروش برساند تا بتوانند اقدامات عمرانی را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای احداث این بیمارستان پیش ببرند.
اما تغییراتی که در بدنه دانشگاه علوم پزشکی به وقوع پیوست علی رغم صدور موافقت‌های اولیه توسط وزارتخانه، عملیات احداث بیمارستان به دلیل عدم هماهنگی صدور مجوز‌های بعدی متوقف شد. مرد سهند از استاندار درخواست رسیدگی مجدد به این موضوع را دارند.
مردم سهند که به کمترین امکانات زندگی راضی هستند، بیش از دو دهه است که برای دریافت کوچک‌ترین خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ کیلومتر مسیر طی می‌کنند تا به تبریز برسند و چه بسا انسان‌هایی که به خاطر همین نبود بیمارستان، راهی مقصد آخرت شده‌اند. شهر سهند فقط یک درمانگاه عمومی دارد که برای بیماران سرپایی قابل استفاده است که در فاز یک این شهر واقع شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود