Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کارگروه، صبح سه شنبه ۱۲ اسفندماه درساختمان معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری و رئیس کارگروه مد و لباس کشور، مرضیه شفاپور؛ دبیر کارگروه، پویا محمودیان؛ معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ابوالقاسم شیرازی؛ رئیس انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، صنعت و معدن و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه مد و لباس کشور با حضور اعضای کارگروه، به طور مستمر هر سه ماه یکبار برگزار شود و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو کارگروه، تکالیف و وظایف دستگاه خود را براساس مصوبات کارگروه پیگیری و اجرایی کنند.

سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب سال ۱۳۸۵، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل شد و دبیرخانه کارگروه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شد. بنابراین دستگاه‌ها و نهادهای عضو کارگروه موظفند موضوع و مصوبات را در دستگاه خود پیگیری کنند.

حسینی افزود: تقویت نهادهای خصوصی از اولویت‌ها و مفروضات معاونت امور هنری است؛ اما واگذاری و تفویض مسؤولیت‌ها به معنی انحصار امور در یک بخش نیست.

حسینی در ادامه گفت: در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ساماندهی طراحی مورد نظر است و ضرورت دارد که حوزه طراحی، محور برنامه‌های کارگروه باشد. در این جلسه، مرضیه شفاپور؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گزارشی از فعالیت‌های کارگروه در یک سال گذشته و جشنواره‌ای حوزه مد و لباس ارائه کرد. نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گزارشی از تکالیف دستگاه‌های خود براساس مصوبات کارگروه ارائه کردند.

کد خبر 5160839 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب تازه های نشر کتاب و کتابخوانی قاسم سلیمانی ترجمه ویروس کرونا پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات ادبیات داستانی انتشارات سروش تجدید چاپ انتشارات سوره مهر فروش کتاب نشر مرکز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است