Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@11:22:58 GMT

آموزش در دوران کرونا آموزش در بحران است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۸۹۲۴

آموزش در دوران کرونا آموزش در بحران است

حاجی میرزایی گفت: در مستند نگاری های آموزش در بحران کرونا باید از این آموخته ها استفاده کنیم و باید بدانیم که آموزش در دوران کرونا آموزش در بحران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن حاجی میرزایی»، امروز (چهارشنبه 13 اسفند) در ارتباط تصویری با همایش ملی آموزش در دوران همه ‌گیری کرونا در شیراز گفت: لازم است تا برای استفاده از تجارب کرونا در آینده به جمع آوری مستندات از آموزش در دوران کرونا بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش افزود: نرفتن دانش آموزان به مدارس در بحران کرونا به آموزگاران، والدین و دانش آموزان فشارهای فراوانی وارد کرده و ساختارهای آموزشی را متحول کرده است.

وی اضافه کرد: رفتن به مدرسه در این شرایط، سلامت جسم دانش آموز را به خطر می انداخت و نرفتن به مدرسه سلامت روحش را به مخاطره می اندازد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: کاهش تحرک و ارتباطات با همسالان و تفاوت در دسترسی به امکانات لازم برای تدریس آنلاین، مشکلاتی است که دانش آموزان را در بحران کرونا درگیر کرده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از آموخته‌های دانش‌آموزان و معلمان گفت: در مستند نگاری های آموزش در بحران کرونا باید از این آموخته ها استفاده کنیم و باید بدانیم که آموزش در دوران کرونا آموزش در بحران است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ایجاد شبکه «شاد» جایگزی معلم نیست بلکه ابزاری برای قطع نشدن آموزش در دوران تحصیل است.  

خاطر شان می شود، همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی فارس در 13 و 14 اسفند در شیراز برگزار می‌شود و در این همایش 18 مقاله و چهار تجربه زیسته برای سخنرانی و 125 مقاله و 31 تجربه زیسته به صورت پوستر برگزیده شده است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش در کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا مستندنگاری کرونا همایش ملی وزیر آموزش و پرورش شیراز آموزش در دوران کرونا بحران کرونا آموزش در بحران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص