Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:31:47 GMT

۴۰ هدف مربوط به تروریستها در کرکوک شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۸۶۱

۴۰ هدف مربوط به تروریستها در کرکوک شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، نعمه الکوفی معاون رئیس ستاد سازمان حشد شعبی در سخنانی ضمن تاکید بر انجام عملیات ثأر الشهداء (انتقام شهیدان) که امروز برای منهدم کردن مقرهای داعش در جنوب غرب کرکوک آغاز شده، خاطر نشان کرد که در این عملیات حدود ۴۰ هدف مربوط به تروریست ها شناسایی شده و واحدهای نظامی نسبت به منهدم کردن آنها اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول در حشد شعبی نیروهای این سازمان عملیات خود را از ده محور به منظور تحقق اهداف از پیش طراحی شده در جنوب غربی کرکوک آغاز کرده و در مساحتی بالغ بر سه هزار کیلومتر مربع عملیات خواهند کرد.

گفتنی است که سازمان حشد شعبی عراق، امروز (چهارشنبه - ۳ مارس)، از آغاز عملیات موسوم به «ثأر الشهداء» (انتقام شهدا) برای تعقیب و پیگرد بقایای داعش در مناطق جنوب غرب کرکوک خبر داد.

بر اساس بیانیه‌ای که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حشد شعبی منتشر شد، در این عملیات، فرماندهی ستاد حشد در کرکوک و شرق دجله، شش تیپ ۲۲، ۹، ۸۸، ۱۶، ۱۵ و ۵۲، و دو هنگ عملیات ویژه و ماموریت‌های خاص حشد شعبی در کنار نیروهای ارتش و پلیس فدرال با پشتیبانی نیروی هوایی عراق مشارکت دارند.

این عملیات در حالی انجام می‌شود که عملیات مشابهی، چهار روز پیش در شمال شرق دیالی علیه هسته‌های خاموش داعش آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

کد خبر 5161237

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی عراق تروریست های آمریکایی ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی سوریه ایران جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی جو بایدن روسیه محمد بن سلمان افغانستان برجام تحريم اقتصادي روسيه حشد شعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری