Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه انتخابی تیم اعزامی به مسابقات ژاپن در بخش دو نفره زنان و تک نفره سنگین وزن امروز برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در منطقه آسیا و اقیانوسیه 15 تا 17 اردیبهشت ماه در توکیو ژاپن برگزار می‌شود و تیم روئینگ ایران نیز به دنبال کسب سهمیه المپیک در دو بخش زنان و مردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون قایقرانی ایران قصد دارد در قایق سنگین وزن تک نفره زنان و مردان و قایق دو نفره زنان نفرات خود را به این مسابقات اعزام کند. پیش از این اعلام شده بود که ترکیب قایق‌ها و نفرات بعد از برگزاری لیگ روئینگ مشخص خواهد شد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در پایان لیگ روئینگ اعلام شد نفراتی که تمایل دارند در مسابقه انتخابی با بهمن نصیری و نازنین ملایی شرکت کنند، اعلام آمادگی کنند که در بخش زنان و در رقابت با نازنین ملایی فردی معرفی نشد. در بخش مردان یک داوطلب وجود دارد که ظهر امروز (پنجشنبه) با نصیری مسابقه انتخابی را برگزار خواهد کرد.

گفتنی است حمید رضوانی ظهر امروز در مسابقه انتخابی با بهمن نصیری شرکت خواهد کرد. در قایق دو نفره بانوان نیز امروز در دریاچه آزادی یک انتخابی توسط سولماز عباسی سرمربی روئینگ بانوان برگزار می‌شود.

آوای شهرکرد و آرتمیس قهرمان لیگ برتر اسلالوم و لیگ برتر روئینگ بانوان شدند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ قایقرانی روئینگ مسابقه انتخابی نفره زنان دو نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)

 

منبع: مهر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند