Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:25:00 GMT

مشارکت مؤلفان عراقی و هندی در کنگره حضرت آمنه(س)

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۵۶۹

مشارکت مؤلفان عراقی و هندی در کنگره حضرت آمنه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در نشست خبری اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س) گفت: ایشان شخصیت بزرگی هستند که در لابه‌لای تاریخ ناشناخته مانده است و یکی از اهداف برگزاری این کنگره معرفی این بانوی بزرگوار می‌باشد.

وی افزود: طبق نقل تواریخ زمانی که سپاه ابرهه قصد ویرانی خانه کعبه را داشت هدف فقط خانه خدا نبوده و می‌خواستند مردم مکه را نیز نابود کنند که در آن موقع حضرت آمنه(س)، باردار بودند و خداوند به احترام وجود مقدس حضرت آمنه(س) و فرزندشان که هنوز متولد نشده و قداست شهر مکه سپاه ابرهه را نابود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) تأکید کرد: در میان کتبی که در خصوص حضرت آمنه(س) سخن به میان آمده بسیار مختصر  و بیشتر در کتب غیرمستقل بود و در کتبی که وهابیت نوشته‌اند نیز قائل به کفر والدین رسول خدا هستند و در حقیقت در این کنگره به دفاع و پاسخ به شبهات وهابیت نیز پرداخته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: مؤلفان ایرانی، عراقی و هندی در این کنگره مشارکت دارند و آثار نیز به سه زبان عربی، فارسی و اردو منتشرشده است و در آینده نیز به زبان‌های دیگر ترجمه خواهد شد.

محمدی یادآور شد: ۲۶ جلد کتاب برای کنگره به رشته تحریر درآمده است که دو کتاب به‌صورت ادبی است.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت زبان عربی ترجمه قم حضرت آمنه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل