Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۵۶ هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و 404 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که 709 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و 665 هزار و 103 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، 78 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و 431 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و 420 هزار و 958 تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: 3760 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و 92 هزار و 900 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر امیرعبداللهیان تاکید کرد سفر شما به ایران در زمانی درست بویژه با توجه به شرایط پیچیده و حساس منطقه انجام شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان بر اهمیت جایگاه و نقش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد و افزود: اتخاذ مواضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای جنابعالی بعنوان مدیرکل آژانس علاوه بر کمک موثر در همکاری های ایران و آژانس، در بازگشت امنیت و ثبات پایدار در منطقه نیز تاثیرگذارست.

امیرعبداللهیان ضمن تشریح ابعاد عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تاکید کرد: بدلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه‌ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین‌الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان برخی تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر بکارگیری بمب اتمی را تهدیدی آشکار برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و وظیفه بسیار مهم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال اینگونه اظهارات خطرناک توسط مقامات رژیمی دارای زرادخانه تسلیحات اتمی را مورد تاکید ویژه قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر سوابق بدعهدی آمریکا در توافقات گذشته در مورد برنامه صلح‌ آمیز هسته‌ای ایران، تاکید کرد نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد.

وی افزود این همکاری می بایست در مسیر درست خود ادامه یابد و در عین حال باید احساس کنیم که در قبال این همکاری، گشایش ایجاد می‌شود.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفرش به تهران و حضورش در کنفرانس هسته‌ای اصفهان، نقش و موضع ایران در برقراری ثبات و امنیت پایدار در منطقه را حائز اهمیت خواند و رویکرد ایران در برسمیت شناختن و تقویت همکاری اطمینان بخش با آژانس را در همین راستا ارزیابی کرد.

گروسی تاکید کرد: تقویت روند همکاری بین ایران و آژانس موجب ناکامی طرف هایی خواهد شد که با هر توجیه و بهانه‌ای بدنبال تشدید درگیری، تنش و تقابل در منطقه هستند.

وی با اشاره به سفر موفقیت آمیز قبلی خود به تهران و حصول توافق با ایران، ابراز امیدواری کرد در این سفر نیز توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین صورت پذیرد و در این راستا بر اهمیت مشورت و رایزنی بین ایران و آژانس برای دستیابی به تفاهم برای حل و فصل موضوعات تاکید کرد.

کد خبر 849871 برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد