Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۴۰هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان تخصیص داده شده که در شهر‌های مختلف از جمله مهرگان، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، اقبالیه، اسفرورین، بیدستان و محمودآباد است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: در استان قزوین عملیات عمرانی 2هزار و 500واحد مسکونی شروع شده که هزار و 200واحد آن در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله اول آماده سازی هزار و 200واحدی اقدام ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی به اتمام رسیده و برای 400واحد نیز پیمانکار در مرحله اتمام عملیات اسکلت است.
دبیر شورای مسکن استان قزوین تصریح کرد: هزار و 300 واحد هم از طریق کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرحله خاک برداری و اخذ مجوز از شهرداری است. 
وی با اشاره به اینکه 40هکتار زمین برای اجرای این طرح در استان تخصیص داده شده، عنوان کرد: اراضی اختصاص یافته به طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف از جمله مهرگان، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، اقبالیه، اسفرورین، بیدستان و محمودآباد است.

اختصاص زمین و پروژه به واجدین شرایطی که آورده خود را واریز کرده‌اند
مبارک قدم اضافه کرد: در آبگرم، آوج و تاکستان بر اساس تفاهم نامه‌ای که با اوقاف منعقد خواهد شد اقدام می‌شود و در اراضی فاز دو مهرگان، اقبالیه و الوند اراضی در حال آماده سازی است.
مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای اجرای طرح اظهار کرد: پیگیری و تاکیدات لازم برای رفع موانع و مشکلات در دستور کار اداره کل و شورای مسکن استان قرار دارد و هر دو هفته یک بار گزارش نظارت عالیه در خصوص کیفیت اجرای پروژه و همچنین گزارش پیشرفت آن که توسط کارگزار و پیمانکار ارائه می شود، مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: نتیجه این اقدامات و آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به صورت هفتگی در جلسات ویدئو کنفرانسی که با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاونین برگزار می‌شود، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.
مبارک قدم در پایان گفت: برای همه واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن که مرحله اول آورده خود را واریز کرده‌اند زمین و پروژه تخصیص داده شده و عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است. انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی برای اجرای مبارک قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مرتضی باغبانی اظهار داشت: سند تک برگی تمامی اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک افزود:در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک(محدوده و حریم شهر) بیش از 284 هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده 9 قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضایی و تامین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از مهم ‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: همچنین افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند