Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در دماوند با اشاره به ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر اظهار کرد: خداوند با بعثت حضرت رسول اکرم بر ما منت گذاشته و لطف بزرگی به خاطر وجود رهبری الهی به ما کرده است، زیرا خانه کعبه بدون وجود رهبری در کنار آن سنگ‌های بی‌سود، زیانی بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص انفاق و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در نیمه دوم ماه اسفند برگزار خواهد شد؛ کمک به دیگران کمک به خودمان است و هیچ لذتی بالاتر از سهیم کردن محرومان در شادی‌ها و خوشحال کردن آن‌ها نیست.

امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه در خصوص حملات هوایی آمریکا به مناطق مرزی عراق و سوریه در اواخر هفته گذشته، تصریح کرد: حمله به مقر مستشاران ایرانی در پادگان امام علی (ع) در منطقه ابوکمال به دستور مستقیم بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد، از هفت هدف شش هدف خالی و تنها در یک مقر تعدادی از نیروهای حشدالشعبی حضور داشتند که تنها یک نفر به شهادت رسید.

فتاح دماوندی افزود: بایدن باید بداند این گونه حملات کور و نقطه ای تاثیر زیادی در معادلات منطقه غرب آسیا و محور مقاومت نخواهد داشت، زیرا پس از شهادت سرداران مقاومت، منطقه ما دست خوش تغییرات جدی شده و مطالبه اخراج آمریکا از منطقه بسیار جدی است.

وی تاکید کرد: برای تامین انرژی پایدار کشور چاره ای جز توسعه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای نداریم؛ پیمان‌های بین المللی پرضرر، سرعت کشور ما را در مسیر پیشرفت کاهش داده است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: رهبری و ملت مصمم به پیشرفت فنی و علمی کشور در زمینه انرژی هسته‌ای هستند و مسؤولین ما نباید به وعده‌های پوچ دولت چشم ببندند؛ جوانان نخبه و دانشمندان هسته‌ای آماده خدمت‌رسانی به نسل حاضر و آیندگان هستند.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی گفت: این شرکت با تأمین یوتیلیتی موردنیاز طرح‌های پتروشیمی‌ هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی و تولید این سه مجتمع پتروشیمی منطقه عسلویه داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت دماوند انرژی، غلامرضا یعقوب‌زاده از ارائه خدمات یوتیلیتی به سه پتروشیمی تازه‌احداث در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و بیان کرد: شرکت دماوند انرژی که وظیفه تأمین یوتیلیتی مجتمع‌های صنعتی فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به‌ عهده دارد، هم‌اکنون به ۱۷ شرکت خدمات می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه به‌تازگی پتروشیمی‌های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد وارد فاز بهره‌برداری شده‌اند، دماوند انرژی توانسته است با تأمین یوتیلیتی موردنیاز آن‌ها براساس دستورعمل‌های ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی آن‌ها ایفا کند.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی با اشاره به تنوع تولید و تأمین یوتیلیتی در شرکت دماوند یادآور شد: هم‌اکنون فاز یک شرکت با تولید برق، بخار، آب، اکسیژن و دیگر گازهای صنعتی، خوراک را با شبکه گسترده خطوط آفسایت به مجتمع‌های پتروشیمی منتقل می‌کند و فاز دوم این شرکت نیز برای تأمین نیاز مجتمع‌های در دست احداث، در مرحله اجراست.

یعقوب‌زاده با اشاره به نقش مهم دماوند در توسعه و تولید پایدار فاز دوم پتروشیمی‌های منطقه پارس افزود: توانسته‌ایم با همه محدودیت‌های پروژه‌ای، کمبودها و تأخیر در تحویل پروژه‌ها، با توان کامل نیاز همه شرکت‌های متقاضی سرویس‌های جانبی را برآورده کنیم که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: تولید پایدار در دماوند با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه همکارانم انجام شده است تا با تأمین به‌موقع خوراک مجتمع‌ها، به تولید پایدار و سودآوری دیگر پتروشیمی‌ها کمک شایانی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد