Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:10:04 GMT

پیروز قربانی روی نیمکت رویت شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۶۵۹

مربی جوان سایپا همچنان به فعالیت خود در جمع نارنجی‌پوشان پایتخت ادامه می‌دهد و امروز روی نیمکت تیمش در مصاف با نفت مسجدسلیمان حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه" یک هفته گذشته اخبار گوناگونی پیرامون جدایی پیروز قربانی از سایپا به مقصد استقلال مطرح شد و گفته شد او می‌خواهد در قامت دستیار فرهاد مجیدی کار خود را در جمع آبی‌پوشان پایتخت دنبال کند، موضوعی که با موافقت ابراهیم صادقی همراه شد اما پس از جلسه مجیدی و قربانی، این اتفاق منتفی شد تا برای دومین‌بار پس از آن‌که قربانی درخواست استراماچونی را رد کرده بود، این مربی جوان روی نیمکت استقلال حضور پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

پس از این فعل و انفعالات، پیروز قربانی امروز روی نیمکت تیم فوتبال سایپا حاضر شد و در کنار دیگر اعضای کادرفنی سایپا از جمله کیانوش رحمتی کمک‌های ابراهیم صادقی در جدال با نفت مسجدسلیمان هستند.

 

سایپا پیروز قربانی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا پیروز قربانی مربی پیروز قربانی روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • کافی است انسان باشد!