Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل از انتخاب دو مرکز نیکوکاری این شهرستان به عنوان مراکز نمونه کشوری خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آیین تجلیل از مراکز نمونه نیکوکاری کشور که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، دو مرکز نیکوکاری از شهرستان آران و بیدگل به عنوان مراکز نمونه نیکوکاری انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مراسم از ۶ مرکز نمونه کشوری تجلیل شد که دو مرکز نیکوکاری «کریمان» روستای یزدل و «ولایت» آران و بیدگل در بین برگزیدگان بودند.

 

اسماعیلی اظهار داشت: مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه مهدقرآن کریم آران و بیدگل با پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام جلالی و کمک خیران در کمک به رفع مشکلات نیازمندان تلاش های قابل تقدیری داشته و این مرکز در ۶ ماهه دوم سال جاری با اعطای ۱۰۰ فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی بدون سود و کارمزد در اقساط ۳۶ و ۶۰ ماهه موفق شد رتبه نخست استان اصفهان را کسب کند و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین مرکز نیکوکاری کریمان یزدل با تلاش و پیگیری های شبانه روزی اعضا به ویژه عبدالرسول قاری در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ با اعطای ۶۱ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۶ میلیارد ریال بدون سود و کارمزد به نیازمندان موفق شد رتبه دوم مراکز نیکوکاری قرض الحسنه را در استان اصفهان به دست آورد.

 

اسماعیلی افزود: انتخاب این دو مرکز نیکوکاری به عنوان مراکز نمونه کشوری، نیک اندیشی و نیک رفتاری مردم و خیران شهرستان آران و بیدگل را در کشور زبانزد کرد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل دو مرکز نیکوکاری نمونه کشوری مراکز نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است