Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایرانی، اظهار کرد: دهمین آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان ایران روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایرانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، نودوستی، از خودگذشتگی و فداکاری بین جامعه به ویژه دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان تصریح کرد: استقبال قشر دانشجویی از دهمین آیین تندیس ملی فداکاری بیانگر خوب بودن آن است و از آنجایی که جهان طی یک سال گذشته درگیر ویروس کرونا بوده اصل را شناسایی و تجلیل از دانشجویانی قرار دادیم که در عرصه‌های مقابله با کرونا حمایت‌های لازم را انجام دادند و برای سلامت جامعه تلاش کردند.

او ادامه داد: با کمک سازمان‌های همکار توانستیم قریب به ۸۰ گروه دانشجویی را شناسایی کنیم که در روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه از آن‌ها تجلیل می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران تاکید کرد: دبیرخانه و شورای عالی سیاست گذاری تصمیم گرفته اند از روز برگزاری مراسم تا پایان اسفند در سراسر کشور از افرادی که عزیزان خود را در راه دفاع از سلامت مردم از دست داده اند با اعطای تندیس فداکاری تقدیر و تشکر کنند که همه نهاد‌های کشور در این اتفاق سهیم هستند.

بیشتر بخوانید

ظرفیت جریان‌سازی در بدنه دانشجویی وجود دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان ایرانی جهاد دانشگاهی اعطای تندیس تندیس ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته اند.

این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094218 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب