Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: مشارکت بالا در انتخابات ۲۸ خرداد سال آینده فردا را برای ما متفاوت تر می کند و باید همه تلاش کنیم این مشارکت رخ دهد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه مهم دینی، اخلاقی و ملی است تاکید کرد: امروز سلامت، امنیت و مشارکت بالای انتخابات مهم است و حتما این مساله را  رصد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان تصریح کرد: توقع این است مدیران در جریان انتخابات به موازین قانونی در حوزه مدیریت خود پایبند باشند و با نظارت، تخلفات را گزارش کنند.

وی با بیان رضایت نسبی از عملکرد مدیران استان کرمان اظهار داشت: کرمان، استان گسترده و پرمساله ای است و اگر از اتاقمان بیرون بیاییم و بین مردم برویم، کلی از مشکلات حل می شود.

زینی وند ادامه داد: همه باید در حوزه کاری خودمان حساس باشیم و بهتر است غیررسمی به دل زندگی مردم برویم تا ببینیم مساله چیست؟ که در این صورت خود مردم و مشکلاتشان را می بینیم.

وی تاکید کرد: تجربه رفتن در دل مردم تجربه موفقی است و بسیاری از مسائل مردم با تصمیمات جزئی حل می شود و از فرصت امروز که تلفن و امضای ما اعتبار دارد در جهت گره گشایی از مشکلات مردم باید استفاده کنیم.

استاندار کرمان گفت: از انتقادات و نیش های بعضا مغرضانه و  گاها از روی بی اطلاعی نباید آزرده خاطرشویم ، زیرا برخی از اینها به ما تلنگر است و باید این رویه را ادامه بدهیم و در بین مردم رفتن را با برکت می دانم.

وی با قدر دانی از کادر درمان و پزشکی برای مبارزه با ویروس کرونا افزود: طی روزهای اخیر و در آینده جنب و جوش مردم بیشتر است و یک ماه بسیار حساس پیش رو داریم که باید مراقبت بیشتری بکنیم.

زینی وند تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی  بسیار خوب در استان کرمان اجرا شد و اصناف خوب کمک کردند و از اصناف و همه مردم که مشارکت و همراهی در رعایت پروتکل ها بهداشتی داشتند، تشکر می کنم.

وی تاکید کرد:  وضعیت معیشت مردم خیلی سخت شده و تحریم و کرونا دست به دست هم داده که مردم روزگار سختی سپری کنند و نباید مردم را فراموش کنیم و مدیران هر چه از دستشان برمی آید برای معیشت مردم انجام دهند.  

استاتدار کرمان ادامه داد: کرمان استانی پرظرفیت اما توسعه آن نامتوازن است که نامتوازنی هم در بخش ها و هم در مناطق وجود دارد.

وی افزود: باید بر اجرای برنامه ها و اسناد پافشاری شود و  روی تبعیض مثبت اصرار کنیم،  اولویت تزریق اعتبار جایی است که به امکاناتی نظیر جاده دسترسی ندارند، باشد و این عین عدالت، قانون و توازن است.

زینی وند تاکید کرد: استان کرمان در حوزه صنعتِ متکی به دانش عقب است و باید پارک علم و فناوری قلب توسعه استان شود و شرکت های دانش بنیان در گوشه هر کارخانه ای فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: باید مدیران به سمت صنایع کوچک، مشاغل خرد، دانش بنیان ها و تقویت مشاغل در بخش خدمات، صنایع مدرن کشاورزی، صنایع تبدیلی، مکانیزه شدن کشاورزی، گردشگری، برندینگ بروند که اینها استان را نجات می دهد.

استاتدار کرمان با بیان اینکه جناح های سیاسی مشکل مردم نیست و وجود این موارد در جای خود خوب است  افزود: مساله امروز مردم شغل، عدالت، معیشت و توازن است که باید در کنار هر شرکت بزرگ صنعتی و معدنی، زنجیره ای از صنایع کوچک دانش بنیان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: استان کرمان ظرفیت تبدیل به استانی متوازن، پردرآمد و ثروتمند را دارد و باید تولید ثروت را توزیع کنیم،  

زینی وند با اشاره به لینکه به نحوه کمک ها و مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ در استان اعتراض دارم اظهار داشت: نا بسامانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی در استان کرمان وجود دارد، هرچند شرکت های بزرگ هزینه می کنند، اما بی برنامه است.

وی ادامه داد: باید در کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها و شورای برنامه ریزی استان تعیین شود که در کجا نیاز به هزینه است و همه شرکت ها در  یک نهاد عمومی و در قالب مسئولیت های اجتماعی کمک ها را واریز کنند تا هزینه شود.

استاندار کرمان با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: منظر و مبلمان شهری بخشی از روحیه و امید اجتماعی را ایجاد می کند و از شهرداران و دهیاران درخواست داریم در آستانه عید نوروز با نظافت، رنگ آمیزی طراحی شده و درختکاری، رنگ و روی شهر و روستا را زیبا و بانشاط کنند.

وی تصریح کرد:  پس از شهادت سردار سلیمانی نگاه دنیا به استان کرمان است و ما مسئولان باید نشانه هایی از منش و روحیه و مکتب حاج قاسم داشته باشیم و الگوسازی کنیم.

زینی وند افزود: باید روحیه ایثارگری استان کرمان تقویت شود و در ایام عید به ایثارگران، نیازمندان و ایتام توجه کنیم.

نشست شورای اداری استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولان و مدیران در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان جلسه شورای اداری مشارکت انتخاباتی علی زینی وند ستاد انتخابات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان جلسه شورای اداری ویروس کرونا کرمان جلسه شورای اداری مشارکت انتخاباتی علی زینی وند ستاد انتخابات کشور اخبار کنکور استاندار کرمان استان کرمان زینی وند شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند