Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هفته استان روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد، گفت: اگر سیر شیوع بیماری کرونا در هفته جاری کاهشی باشد می‌توان به گذر از بحران طی روزهای آتی امیدوار بود و در صورت صعودی بودن شیب منحی شیوع بیماری، روزهای سختی را در پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید شیرانی در خصوص شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان و میزان مراودات هم استانیان با این استان، اثبات ورود ویروس جهش یافته به استان و چرخش داخلی آن، نگرانی‌ها از شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان در حال افزایش است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شیرانی با اشاره به ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی به عنوان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: همچنان شاهد حضور خودروهایی از استان خوزستان در نقاط مختلف استان هستیم.

شیرانی در ادامه گفت: اگر چه بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا تنها یکی از شهرستان‌های استان اصفهان قرمز و حائز شرایط منع تردد است ولی از شهروندان این استان و هم استانیان تقاضا می‌شود از تردد بین این این دو استان خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی مسئولان و متولیان و اعمال محدودیت تردد، یکسری مبادی غیر رسمی ایجاد و ترددها از این مبادی در حال انجام است و گاهی مواردی از مراجعه بیماران مشکوک و مبتلای قطعی از استان خوزستان به مطب‌ها و مراکز درمانی این استان گزارش می‌شود که به شیوع بیماری کرونا و احتمال انتشار نوع جهش یافته ویروس در استان دامن می‌زند.

شیرانی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی احتمال تغییر وضعیت شهرستان‌های استان به نارنجی و قرمز وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز