Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدا صادقی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با شروع موج چهارم ویروس کرونا در خوزستان، واحد H.S.E این نیروگاه به منظور صیانت از سلامتی کارکنان برنامه‌ها و الزامات بهداشتی را تشدید کرد.

او افزود: از آغاز این اپیدمی تاکنون همواره در جهت رعایت نکات بهداشتی و اجرای شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا گام برداشته، به گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر هیچگونه فرد مبتلا به این ویروس در نیروگاه رامین مشاهده و گزارش نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به ابتلای تعدادی از کارکنان نیروگاه به ویروس کرونا طی روز‌های اخیر اظهار داشت: هم اکنون نیز با آغاز موج چهارم این ویروس سعی کردیم تا با شدت و جدیت بیشتری به منظور صیانت از سلامتی همکاران خود برنامه‌ها و الزامات بهداشتی را در نیروگاه تشدید کنیم.

سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز کاهش ساعت حضور کارکنان و تغییر شیفت‌های نوبت کاری، غربالگری مستمر کارکنان از طریق تب سنجی، پالس اکسیمتری و تست سریع کرونا، تداوم طرح ضدعفونی سرویس‌های ایاب و ذهاب، سرویس‌های بهداشتی، معابر و مکان‌های پرتردد، تقویت ناوگان ایاب و ذهاب پرسنل در مسیر‌های پرتردد و توزیع ماسک و الکل بین کارکنان به ویژه در واحد‌های عملیاتی و تعمیراتی را از جمله اقدامات در زمینه مقابله با کرونا عنوان کرد.

این مقام مسئول حذف همه فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی، تعلیق انجام معاینات ادواری پرسنل، ضد عفونی روزانه سرویس‌های بهداشتی، جلوگیری و محدودیت در تردد مراجعان، نصب و استقرار سامانه ماسک، حمایت مادی و معنوی از مبتلایان، تخصیص دورکاری به همکاران دارای بیماری زمینه‌ای، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و پلاکارد و بستر‌های فضای مجازی در سطح نیروگاه را از جمله اقدامات این واحد به شمار می‌روند.

صادقی بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کارکنان به ویژه استفاده از ماسک تاکید و تصریح کرد: گشت ویژه کرونا با همکاری واحد حراست مجددا راه اندازی شده و با افراد خاطی در نیروگاه رامین اهواز برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود

خانم فرجی گفت: امحای بیش از ۱۵۳۹ کیلو گرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیر بهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط، شبکه بهداشت ودرمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی افزود: دراین باره همچنین ۱۵ مورد به امور قضایی و ۲ مورد هم پلمپ واحد صورت گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین