Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتی مشترک ایران با جمهوری آذربایجان دستاوردی مهم و ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور است که باید مورد توجه واقع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های صنعتی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در راستای توسعه برنامه‌های صنعتی شهرستان پارس‌آباد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و به همین منظور اهمیت به پایانه ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان نقطه عطقی برای توسعه اقتصاد منطقه و ارتقای تعاملات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای اهمیت به اجرا و عملیاتی ساختن اجرای این پروژه‌ها اهمیت به اجرای پایانه ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان زمینه‌ساز توسعه اقتصاد منطقه و ارتقای تعاملات انجام یافته خواهد بود که به همین منظور تلاش خود را برای اتمام این طرح به‌کارمی‌گیریم.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای توسعه اقتصادی کشور یک نیاز اساسی و مبرم است پایانه ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان محسوب می‌شود که زمینه‌ توسعه و گسترش کشور را در بخش صادرات، صنعت و تجارت تا حدود قابل توجهی میسر می‌کند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

رزم‌حسینی ادامه داد: به دنبال افزایش تعاملات اقتصادی و همکاری‌های مشترک هستیم که این امر نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه با بخش خصوصی و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است که امید می‌رود هر چه سریع‌تر با اتخاذ تصمیمات مناسب و اساسی در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یابد.

107 هزار فرصت شغلی در بخش صنعت کشور ایجاد شدوزیر صمت در اردبیل: مشکلات واحدهای صنعتی را برطرف می‌کنیماختصاص500میلیارد تومان در حوزه صنعت و تولید در استان اردبیل

وی با اشاره به اجرای عملیات واحد تولید لبنیات نیز تصریح کرد: واحد تولید لبنیات پس از ساخت با ظرفیت تولید 900 تن سالیانه انواع لبنیات سنتی و صنعتی، شیرپزی، شیرخشک را دارد و زمینه اشتغال بیش از 100 نفر را فراهم خواهد شد که برای راه اندازی و تکمیل این واحد تولیدی 700 میلیارد تومان تسهیلات بانکی مورد نیاز است.

وزیر صمت در ادامه از کارخانه کارتن‌سازی بابایی و کارخانه رب و پروسس و پوره میوه گلدشت مغان نیز بازدید و کلنگ کارخانه لبنیات را بر زمین زد؛ در ادامه در جریان افتتاح کارخانه کاغذ و مقوا سازی قرار گرفت.

انتهای پیام/140/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه ایجاد ناحیه صنعتی جویم از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرارگرفت و در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری نیز مصوب شده است افزود: در این مدت استعلامات اصلی این ناحیه صنعتی اخذ و ناحیه صنعتی جویم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز به تصویب رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از برنامه‌های راهبردی این شرکت است گفت: باتوجه به اینکه شهرستان جویم از شهرستان‌های نوپای استان است، تمام تلاش خود را برای تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی بکارخواهیم بست.

او گفت: باراه اندازی ناحیه صنعتی جویم شاهد جذب سرمایه گذار، توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود. 

عظیمی با اشاره به اینکه برای راه اندازی ناحیه صنعتی، تامین زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز وجاده دسترسی از نیاز‌های اساسی است که بر اساس قانون باید توسط دستگاه‌های خدمات رسان تامین شود گفت:در راه اندازی این ناحیه صنعتی باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا، زیرساخت‌های آن به سرعت احداث شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:باتوجه به قرارگیری شهرستان جویم در محور ترانزیتی جنوب و موقعیت این ناحیه صنعتی در جوار این بزرگراه و همچنین ظرفیت‌های موجود در شهرستان بتوانیم شاهد تسریع در راه اندازی این ناحیه صنعتی و جذب سرمایه گذار باشیم.

در جلسه شورای اداری شهرستان جویم که به ریاست استاندار فارس برگزار شد مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی لارستان حداکثر ظرف مدت ۷ ماه نسبت به ایجاد مسیر دسترسی ناحیه صنعتی اقدام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز نسبت به اختصاص اعتبارات طرح اقدام کند.

همچنین مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نسبت به تامین ۵ لیتر برثانیه آب بهمراه خط انتقال، تخصیص۷مگاوات برق از پست و اجرای خط انتقال برق، تامین ۵۰۰۰متر مکعب بر ساعت گاز و اجرای خط فیبر نوری تا ورودی ناحیه صنعتی جویم و تحویل و تحول و انتقال سند اراضی اقدامات لازم را انجام و بصورت هفتگی گزارش پیگیری اقدامات خود را به استانداری فارس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است