Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:58:56 GMT

بخشی از کمربند شمالی کرج خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۴۳۶

بخشی از کمربند شمالی کرج خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق تعهد شهردار محترم مقرر شد که در خرداد ماه سال آینده یک عبور از کمربندشمالی صورت گیرد.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج که روز دوشنبه ۱۸ اسفند صورت گرفت، با اشاره به اینکه برای سرعت بخشی به کار، هر هفته نظارت میدانی از این پروژه داریم، افزود: هم افزایی و تعامل بسیار خوبی در سطح استانی و ملی برای تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تکمیل یکی از بزرگترین ابنیه این پروژه به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع ۳۵ متر از زمین، به خوبی طی شده است و در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی گفت: مشکل اصلی این پروژه در پل بی ۱ است که پیگیری لازم برای حل موانع صورت می گیرد.

وی افزود: طبق تعهد شهردار محترم مقرر شد که در خرداد ماه سال آینده یک عبور از کمربندشمالی صورت گیرد و در این راستا تمامی تعهدات دولتی انجام شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: برای این منظور هفته آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که همراه یار و همراه مردم و مسئولان البرز در تکمیل پروژه‌های بزرگ بوده‌اند، برای بازدید میدانی از این پروژه و قطار شهری کرج در البرز حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ شده بتوانیم شاهد بهره برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری البرز عزیزاله شهبازی کمربند شمالی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه