Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اله شمیرانی روز سه شنبه درنشست اعضای شورای مشورتی جوانان موفق چهار باغ  گفت: باید  «جوان باوری» را جایگزین «جوان هراسی» کنیم  تا از استعداد و توانایی های جوانان به ویژه نخبگان این قشر در رفع چالش ها از جمله در مسیرخود اتکایی و خود باوری  بهره مند شویم.
وی  تصریح کرد: اگر نسبت به نیازها و  دغدغه های قشر جوان  بی تفاوت باشیم ، زمینه  حضور کارآمد و موفق آنان در رفع مسایل جامعه فراهم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری چهار باغ همچنین به اجرای برنامه اخیر نیروی انتظامی در برگزاری 2 مانور اقتدار در مهدی آباد و ملک آباد و نیز طرح سپاه پاسداران استان برای تبدیل حوزه بسیج شهرستان به ناحیه را از اقدامات شایان توجه در بحث افزایش امنیت این شهرستان عنوان کرد.
شمیرانی گفت: برنامه های در دست اجرا بستر مناسبی را برای ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان، معتادان متجاهر و خلافکاران این شهرستان فراهم آورده است.

وی در خصوص جذب نیروی بومی که مطالبه خیلی از جوانان شهرستان است، اظهار داشت: در صورتی که مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه جهت استخدام نیرو اخذ شود، به طور قطع اولویت فرمانداری با جذب جوانان تحصیل کرده و متخصص بومی شهرستان خواهد بود.
سرپرست فرمانداری چهارباغ  به برنامه‌ریزی برای تاسیس هنرستان کشاورزی در این شهرستان  اشاره کرد و گفت: در نشستی با حضور وزیر آموزش وپروش در استانداری البرز این مهم مطرح شد و  فرمانداری چهار باغ برای تاسیس این هنرستان  اعلام کرد و پیگیری های لازم در این زمینه در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری ، به جوانان چهار باغ توصیه کرد به عنوان  مولد و تأثیر گذار وارد صحنه انتخابات شوند و بستر را برای مشارکت حداکثری مردم شهرستان در این انتخابات مهیا نمایند. 

سرپرست فرمانداری چهار باغ ضرورت تسریع در استقرار ادارات دولتی در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: متأسفانه برخی دستگاه ها با بهانه جویی هایی از قبیل نبود چارت و اعتبار، موجب تاخیر در استقرار ادارات دراین شهرستان شده اند.
شمیرانی افزود: برای رفع این مشکل فرمانداری چهار باغ آمادگی کامل دارد به صورت رایگان دفاتر کار در اختیار این ادارات قرار دهد، مشروط بر آنکه  بعد از پایان سال جهت استقرار اداره و یا دفتر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

وی از جهاد کشاورزی، سازمان صمت، شبکه بهداشت و محیط زیست به عنوات پیشتازان استقرار دفاتر در این شهرستان نام برد.

شمیرانی گفت: ارتقای این منطقه به فرمانداری هنگامی به معنای واقعی کلمه نمایان خواهد شد که مردم اثرات مثبت آن را در جامعه مشاهده کنند که این مهم  وحدت، همدلی و تلاش جهادگونه همه مسوولان را طلب می کند.

چهارباغ با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به تازگی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب‌ها چهارباغ کرج نخبگان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ کرج نخبگان چهارباغ کرج نخبگان وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور سرپرست فرمانداری چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور صبح دوشنبه در آئین نکوداشت مرحوم آیت الله حاج صادق رزاقی طالقان که در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه مدیریت سطح استان البرز با نکته مهمی مواجه هستیم؛ اینکه در سرآمدسازی برای کشور و استان در حوزه‌های دینی ضعیف عمل می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم در سطح ملی سرآمدان ورزشی، هنری، سینمایی و … را معرفی کنیم بسیاری از افراد به ویژه نسل جوان بدون لحظه‌ای فکر کردن می‌توانند نام افراد را به زبان بیاورند اما در حوزه‌های علمی و مذهبی، به وضوح دیده می‌شود که افراد به خصوص نسل جوان شناختی از سرآمدان و مشاهیر ندارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز مطرح کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی کمک می‌کند که بتوانیم افراد دارای وجهه مذهبی و مورد وثوق در استان و کشور را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و نوعی الگوسازی انجام شود. آیت الله رزاقی دارای مؤلفه‌های خوبی بودند که نباید از آنها غافل شویم.

حدادپور، دانش، پارسایی و مردم داری را سه مؤلفه مهم این شخصیت علمی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: نسل جوان دیگر از موعظه‌های معمولی اقناع نمی‌شوند اما وقتی شخصی می‌تواند با این سطح علمی در حوزه‌های خارج از فقه و دین با مطالعه قبلی در جمع جوانان صحبت کند، آنها را جذب می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم برگزاری این گونه جلسات در زنده نگهداشتن یاد شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نیز الگوسازی برای نسل جوان به ویژه در حوزه روحانیت خاطرنشان کرد: اساتید بزرگی در سطح استان داریم که نسل جوانان آنها را نمی‌شناسند که این موضوع کوتاهی ما را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز مطرح کرد: پیشنهاد می‌شود در این گونه برنامه‌ها و مراسم برنامه ریزی های لازم انجام شود تا بیشتر نسل جوان حضور داشته باشند که بتوانیم شخصیت‌های سرآمد را به آنها معرفی کنیم و جوانان و نوجوانان با مشاهیر آشنا شوند و به آنها رجوع کنند.

آیت الله رزاقی هیچوقت حوزوی بودن خود را فراموش نکرد

حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: آیت الله رزاقی با اینکه استخدام دانشگاه بود اما هیچوقت حوزوی بودن خود را فراموش نکرد و به معنای واقعی کلمه طلبه زندگی کرد.

وی با اشاره به اینکه وی با هدف تبلیغ وارد دانشگاه شد و تا پایان عمر خویش نیز این هدف را حفظ کرد و به معنای واقعی کلمه مؤثر بود، ادامه داد: او شرکت در نماز جماعت را بر خود فرض می‌دانست و هر جا و تحت هر شرایطی، وقتی را برای نماز خالی می‌کرد تا به اقامه نماز جماعت دانشگاه برسد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز بیان کرد: وی در عین حال که مسوولیت‌های متعددی در استان بر عهده داشت اما تبلیغ، منبر رفتن، روضه خواندن و در مجموع رسالت طلبگی خود را فراموش نکرد و از سوی دیگر ورود خوبی در مباحث حوزوی داشت. بزرگترین خصلت او ارتباط و انس با اهل بیت (ع) بود.

کد خبر 6098049

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است