Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از دبیران تربیت بدنی مدارس شهرستان‌های گناوه دیلم و ریگ تجلیل شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این آئین گفت: استان بوشهر در حوزه ورزش در کشور جایگاه ویژه ای دارد و آموزش و پرورش گناوه نیز در استان جایگاه بسیار خوبی را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد حصیری اظهار داشت: استان بوشهر در بین استان‌های کشور شناخته شده است و این جایگاه باید توسط مربیان تربیت بدنی بیشتر تقویت شود.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی دبیران تربیت بدنی در نهاد تعلیم و تربیت بر روح و جسم دانش آموز اثر گذار است.

حصیری بیان کرد: امیدواریم جایگاه تربیت بدنی و سواد حرکتی در میان دانش آموزان و جامعه ارتقا یابد و بتوانیم گام‌های بلند و بزرگی در این حوزه برداریم.

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اگر موفقیتی در حوزه تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اتفاق افتاده است به وسیله کار تیمی بوده است.

منوچهر هوشیار بیان کرد: ما یک تیم ۵۰۰ نفره متشکل از دبیران زحمتکش تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی و معاونین پرورشی در مدارس استان هستیم.

وی اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و رعایت عدالت در توزیع امکانات و برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها و مناطق استان از دیگر رویکردهای هدفمند تربیت بدنی استان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این آئین گفت: همه ما در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش هدف مشترکی داریم و آن رشد و تعالی انسان‌ها است که وظیفه داریم در جهت رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

اسکندر احمدی افزود: دبیران تربیت بدنی جایگاه رفیع و بالایی دارند که بستر را برای شادی و نشاط دانش آموزان فراهم می‌آورند.

وی افزود: در شرایط کرونایی تلاش‌های دبیران تربیت بدنی در فضای مجازی بسیار قابل تحسین است که در هر شرایطی در جهت ارتقای سلامت دانش آموزان تلاش می‌کنند.

در پایان این آئین از دبیران تربیت بدنی تجلیل شد.

کد خبر 5165378

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تربیت بدنی آموزش و پرورش ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا گرگان اردبیل عکس استانها شهرستان کرج شیراز انتخابات 1400 اراک کاشت نهال و درخت آموزش و پرورش استان بوشهر دبیران تربیت بدنی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم

رضامراد صحرایی اظهار داشت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش ایرنا، گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

- بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌های دانش آموزان.

- هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

- امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

- اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

- همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

- کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

- ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است