Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:54:52 GMT

زنان نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب داشتند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۶۵۳

زنان نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب داشتند

رقیه صادق زاده روز سه شنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: نقش زنان شهید و ایثارگر در انقلاب اسلامی بسیار برجسته و قابل قدردانی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال  دفاع مقدس، افزود: زنان همواره در طول تاریخ پا به پای مردان در عرصه های مختلف حضور موثر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زاده  با بیان اینکه زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی نظیری داشته اند که انکار ناپذیر است، گفت: زنان شهیده نماد ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند.

وی با تاکید بر فداکاری و ایثارگری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: برای معرفی زنان شهیده و ایثارگر به جامعه کار چندانی نشده و باید این قشر بیشتر به جامعه معرفی شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری و فداکاری زنان به عنوان رزمنده بودیم و همچنین مادران و همسران شهدا در پشت جبهه فعال بودند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از ۱۶ خانواده شهید و زنان جانباز تجلیل شد.

برچسب‌ها تبریز شهید استانداری آذربایجان شرقی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهید استانداری آذربایجان شرقی تبریز شهید استانداری آذربایجان شرقی بانوان اخبار کنکور انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند