Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت کوره، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه الشارجه امارات برای میزبانی در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۵ فروردین به صورت متمرکز برگزار می‌شود، موافقت کرد.

الشارجه در گروه دوم در کنار تیم‌های تراکتور ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان - القوه الجویه عراق حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۴۰ تیم حضور دارند. ۲۰ تیم در منطقه غرب در پنج گروه چهار تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر 5166193 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال الشارجه امارات تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تنیس روی میز فراز کمالوند فرهاد مجیدی علیرضا کریمی حسن یزدانی تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی