Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:36:33 GMT

آمادگی برای ایجاد باغ تایلندی در منطقه ۱۲ تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۸۸۸

آمادگی برای ایجاد باغ تایلندی در منطقه ۱۲ تهران

شهردار منطقه ۱۲ از آمادگی این منطقه برای ایجاد باغ تایلندی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در آستانه نوروز 1400 دیدار صمیمانه ورا ووت پونگ پرا پاپانت، سفیر کشور تایلند با علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 در دفتر شهردار این منطقه صورت گرفت.

در این دیدار، نخست به طرح موضوع شهرسازی سفارتخانه تایلند پرداخته شد که سعادتی در این‌باره اظهار کرد: ما بعد از اینکه نقشه‌های اصلاح‌شده بنای مورد نظر را دریافت کردیم، طی نامه‌ای نقشه‌ها را به سفارت تایلند ابلاغ خواهیم کرد و در این نامه توضیح خواهیم داد که توافق برای ساخت‌وساز در سفارت تایلند به چه صورت حاصل شده و این می‌تواند مبنایی برای انعکاس این موضوع به کشور تایلند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز اطمینان از اینکه بررسی‌های شهرداری منطقه در کمال صحت، دقت و با حفظ امانت صورت خواهد گرفت، افزود: نسبت به همکاری‌های شهرداری منطقه با سفارت تایلند در این زمینه تردید نکنید و نگرانی نداشته باشید.

سفیر تایلند نیز ضمن قدردانی از نتایج مثبت این دیدار در این حوزه بر ضرورت همکاری‌ و تبادل اطلاعات بین دو کشور در زمینه تجارب و تخصص‌های مدیریت شهری تأکید کرد و با اشاره به درخواست این سفارتخانه از شهرداری تهران برای ایجاد باغ تایلندی در این منطقه گفت: امید است این باغ به نشانه دوستی دو کشور در منطقه 12 پایتخت که سفارتخانه تایلند نیز در آن قرار دارد، جانمایی شود.

سعادتی نیز با اعلام آمادگی برای خرید زمینی در منطقه به منظور ایجاد این باغ گفت: به امید خدا عملیات احداث و تجهیز پارک را هم می‌توانیم طی تفاهم‌نامه‌ای با کشور تایلند از طریق سفارت این کشور به انجام برسانیم که این اقدامات ظرف یک یا دو ماه آینده صورت خواهد گرفت.

وی خرید و اختصاص فضا برای ایجاد باغ تایلندی در منطقه 12 را نشان‌دهنده علاقه‌مندی و استقبال مدیریت شهری از ایجاد نمادی برای گسترش روابط دوستانه دو کشور دانست و بیان کرد: در این باغ، یکی از ویژگی‌های بومی کشور تایلند که ساخت پارک و بوستان‌های جذاب و متنوع است، به نمایش گذاشته می‌شود.

ساخت مجموعه تفریحی فرهنگی 5 هزار متری در باغ کنتأثیر ساخت و ساز در منطقه 22 بر روی تأمین آب باغ گیاه شناسیباغ «معیرالممالک» با 25 میلیارد تومان تملک شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران کشور تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین مرتبه، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

 

دیگر خبرها

  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران