Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:42:47 GMT

استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۹۳۰

استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!

به گزارش خبرنگار مهر، چند روزی است خبرهایی ضد و نقیضی مبنی بر استعفای پژمان درستکار از سرمربیگری تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان منتشر می‌شود که گویا در سکوت و بدون هیچ حاشیه خاصی صورت گرفته است. گفته می‌شود دلیل اصلی استعفای درستکار از این سمت، تجمیع برنامه تیم‌های رده‌های سنی پایه با تیم بزرگسالان در سال المپیک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تازگی به اظهار نظر پرداخت و با تأیید خبر استعفای پژمان درستکار اعلام کرد: او یکی از مربیان بااخلاق کشتی محسوب می‌شود که از لحاظ فنی از دانش بسیار خوبی برخوردار است. در یک ماه گذشته مذاکرات بسیاری بین علیرضا دبیر و پژمان درستکار برای بررسی ادامه همکاری او در رده سنی جوانان صورت گرفت. درنهایت نیز با توجه به اینکه قرارداد درستکار به پایان رسیده بود توافق به سر قطع همکاری وی انجام شد.

به گفته امامی، فدراسیون کشتی به‌زودی یک سرمربی دیگر که با توجه به برنامه‌های خود مبنی بر تعامل با کادر فنی بزرگسالان معرفی خواهد کرد. ضمن اینکه از محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و همچنین علیرضا رضایی نیز به‌عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری جوانان نام‌برده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طلایی و پژمان درستکار پس از ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی طی احکامی به‌عنوان سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان انتخاب شدند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رویدادهای کشتی این دو سرمربی نیز عملاً فرصتی برای فعالیت در تیم‌های نوجوان و جوان بدست نیاورند.

کد خبر 5166188 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد پژمان درستکار استعفا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تنیس روی میز فراز کمالوند فرهاد مجیدی علیرضا کریمی کاراته حسن یزدانی تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس پژمان درستکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد