Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند از اپلیکیشن مویابل، دفاتر پیشخوان و حضور در فرمانداری استفاده کنند و توصیه می‌شود بخاطر پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی داوطلبان از ثبت‌نام الکترونیکی استفاده کنند هرچند تمهیدات لازم برای ثبت‌نام به صورت حضوری برالی داوطلبان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارکرد: بستر برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی در این شهرستان فراهم شده و هفت هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری آن مشارکت می‌کنند.

فرمانداراردبیل با بیان اینکه نامزد‌ها حق تبلیغ زودهنگام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند و فعالیت همه آن‌ها رصد می‌شود، افزود: باید تلاش شود در این دوره مشارکت مردم در انتخابات مثل دوره‌های گذشته افزایش داشته باشد و رسانه‌های گروهی می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

امامی یگانه حمایت و حراست از حق و حقوق داوطلبان را جزو وظایف هیات اجرایی انتخابات ذکر کرد و گفت: در این هیات‌ها پرونده همه داوطلبان با نگاه کاملا برابر و بر اساس قانون مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن‌ها نظر داده می‌شود.

او مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و هیات اجرایی و دیگر مجریان انتخابات اردبیل تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم خواهند کرد.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت نام انتخابات شوراها ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس